سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

هدف غرب سست ‏کردن ارزش‏هاست

فرماندار فیروزکوه:

هدف غرب سست ‏کردن ارزش‏هاست / حذف حجاب اولویت نخست غربی‏هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه هدف غرب سست‏ کردن ارزش‏هاست گفت: حذف حجاب اولویت نخست غربی‏ها در برهه کنونی است.

سعید افشارنادری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در ریشه‏یابی مسئله بدحجابی در جامعه اظهار کرد: کشف حجاب از سوی پهلوی اول را باید اقدامی در راستای دشمنی‏ها و منحرف کردن انقلاب اسلامی از طرف دشمنان اسلام و انقلاب از جمله آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای همراه با این مستکبران و استعمارگران دید.
وی افزود: کشورهای استکباری همواره اسلام و ارزش‏های اسلامی را مانع سلطه‏طلبی‏های خود می‏دیدند و می‏بینند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: آنها در دوران معاصر همواره ضربه‏های سنگینی از سوی مسلمانان متحمل شده‏اند و برای اینکه بتوانند اهداف، سیاست‏ها و برنامه‏های استکباری و سرمایه‏داری خود را در این مقطع بسط و توسعه دهند، در صدد برآمده‏اند تا ارزش‏های اسلامی را سست کنند.
افشارنادری ادامه داد: از آنجایی که خانواده و زن نقش اساسی در پاسداری از ارزش‏های اسلامی دارد، به همین جهت هدف غرب سست‏ کردن ارزش‏ها در درون خانواده و همچنین برداشتن حجاب از سر زنان و بانوان اسلامی است.
وی اضافه کرد: دشمنان می‏خواهند با کم‏رنگ ساختن ارزش‏ها و از بین بردن باورهای حجاب و عفاف در زنان در لایه‏های دیگر جامعه رسوخ و نفوذ پیدا کنند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: آنها می‏خواهند فرهنگ ابتذال و بی‏بندوباری را ترویج دهند تا در نتیجه، بازار و شرایط جامعه را برای مصرف کالاهای خودشان و تثبیت سیاست‏های بلندمدت خود در کشور ما مهیا کنند.
افشارنادری تصریح کرد: به لطف خدا، مردم مسلمان، علما و دل بستگان به ارزش‏ها و مکتب اسلامی همواره در مقابل این توطئه‏ها شجاعانه مقاومت کرده‌اند و مانع اجرای اهداف شوم و سیاست‏های پلید دشمنان شده‏اند.
وی تصریح کرد: به برکت اسلام و لطف خدا، امام راحل بساط استکبار و مستکبران را جمع کرد و ریشه دشمنان را خشکاند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در حال حاضر هم استکبار بیکار
ننشسته است و در تداوم سیاست کشف حجاب، در صدد کم‏‏رنگ کردن اعتقادات مسلمانان است.
افشارنادری یادآور شد: مردم شریف ایران اسلامی همواره باید هوشیار و مراقب این سیاست‏ها باشند و توطئه‏های آنها را خنثی کنند.


فرماندار فیروزکوه خبر دا

فرماندار فیروزکوه خبر داد

توسعه راه‏ها و رفع نقاط حادثه‏خیز در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه از توسعه راه‏ها و برطرف ساختن نقاط حادثه‏خیز در فیروزکوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری ظهر امروز در جلسه ستاد حمل و نقل، ترافیک و سوخت شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: یکی از اموری که زندگی آحاد جامعه به آن وابسته بوده، حمل و نقل است.
وی تصریح کرد: حمل و نقل و کنترل ترافیک از عرصه
های مهم یک کشور تلقی می‏شود و همواره جزو موضوعات مهم است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: دستگاه‏های متولی باید در جهت رفع معضلات ترافیک و حمل و نقل به طور هماهنگ اقدام کرده و در راستای نیل به اهداف و ماموریت
های تعریف شده حرکت کنند.
افشارنادری بیان کرد: گستردگی این حوزه در عرصه‏های ترافیک درون‏شهری و برون‏شهری، حمل و نقل بار، ایاب و ذهاب مسافران و ... لزوم اهتمام و تعامل هر چه بیشتر مسئولان و مردم را اجتناب‏ناپذیر کرده است.
وی تصریح کرد: از جمله اقدامات و فعالیت‏های بسیار مهم و خوبی که در عرصه‏های کنترل ترافیک و حمل و نقل در شهرستان فیروزکوه انجام شده، تامین زیرساخت‏های لازم حمل و نقل، توسعه راه‏ها، برطرف ساختن نقاط حادثه‏خیز، نصب علائم، مهیا کردن شرایط برای عبور و مرور ایمن و روان و ... است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: تامین زیرساخت‏ها و امکانات و آنچه در عمل محسوس است، به تنهایی برای رفع معضلات این حوزه کافی نیست.
افشارنادری اضافه کرد: شرط مهم دیگر، پیشبرد اهداف و ساماندهی عرصه حمل و نقل و ترافیک و نیز نهادینه ساختن فرهنگ ترافیک و حمل و نقل است که با ترسیم چشم‏انداز، برنامه‏ریزی در امور و فراهم کردن امکانات به وجود می‏آید.


صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی

رئیس کمیسیون صنایع مجلس خبر داد

ساماندهی لکه‏ های صنعتی حواشی استان تهران

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ساماندهی اوضاع مناطق کارگاهی تحت عنوان "لکه‏های صنعتی حواشی استان تهران" خبر داد.

سیدحسین هاشمی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نمونه چنین مناطق کارگاهی در منطقه "سیمین‏دشت" کرج نیز وجود داشت.
وی ادامه داد: از این‌رو با پیگیری‏های به عمل آمده، امور ساماندهی این منطقه کارگاهی در دستور کار قرار گرفت تا مزایای خوبی بدان تعلق یابد.
هاشمی با اشاره به گوشه‏ای از این مزایا خاطر نشان کرد: در سایه این اقدام، امکاناتی نظیر پی‏ریزی مقدمات پذیرش اسناد واحدهای تجاری جهت اخذ تسهیلات مالی از سوی بانک‏های عامل فراهم آمد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: می‏توان از تجربه موفق سیمین‏دشت کرج به عنوان پایلوت ساماندهی دیگر لکه‏های صنعتی حواشی استان تهران نظیر "خرمدشت" (منطقه‏ای کارگاهی در شمال شرق استان تهران و 17 کیلومتری پایتخت) نیز سود برد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه برنامه‏های بسیار خوبی جهت ساماندهی نقاط کارگاهی حواشی تهران از سوی وزیر وقت صنایع و معدن وجود داشت.
هاشمی ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز تلاش خوبی پیرامون این مهم دارد و امیدواریم سایر لکه‏های صنعتی اطراف استان تهران همانند سیمین‏دشت کرج هم ساماندهی شود.


در انتظار اراضی واگذار شده

مدیرکل منابع طبیعی استان تهران هشدار داد

خلع ید در انتظار اراضی واگذار شده بدون برنامه اجرایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از خلع ید اراضی واگذار شده بدون اجرای طرح‏های مختلف در این استان خبر داد.

غلام‏عباس عبدی‏نژاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه هیئت نظارتی برای پایش دائمی اراضی واگذار شده در استان تهران تشکیل شده است.
وی ادامه داد: این هیئت نظارت غالبا حضور مسئولانی همچون رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، مسکن و شهرسازی و راه و شهرسازی را به خود می‏بیند.
عبدی‏نژاد اضافه کرد: این هیئت پایش در ارتباطی مستمر با همه شهرستان‏های استان تهران، پیگیری جدی در خصوص اراضی واگذار شده در قالب طرح‏های کشاورزی و غیرکشاورزی را بر عهده دارد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران افزود: این هیئت پس از بررسی‏های دقیق اراضی واگذار شده به افرادی که پروژه‏های طراحی شده خود را اجرایی نکرده‏اند؛ پس از مهلتی معین، حکم به خلع ید آنها صادر و اراضی را به شخص دیگری واگذار می‏کند.
وی ادامه داد: این هیئت پایش هر 15 روز یک بار و برای دو بار در ماه برگزار می‏شود تا نظارت بر اراضی ملی با دقت بیشتری صورت گیرد.
عبدی‏نژاد افزود: افرادی که پس از دریافت اراضی نسبت به اجرای طرح‏های خود به تولید محصول و ایجاد فضای اشتغال نواحی مختلف کمک کنند، حمایت می‏شوند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران تصریح کرد: بدون شک اراضی واگذار شده بدون اجرای طرح، به سود دولت استرداد می‏شود.