سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

هدف غرب سست ‏کردن ارزش‏هاست

فرماندار فیروزکوه:

هدف غرب سست ‏کردن ارزش‏هاست / حذف حجاب اولویت نخست غربی‏هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه هدف غرب سست‏ کردن ارزش‏هاست گفت: حذف حجاب اولویت نخست غربی‏ها در برهه کنونی است.

سعید افشارنادری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در ریشه‏یابی مسئله بدحجابی در جامعه اظهار کرد: کشف حجاب از سوی پهلوی اول را باید اقدامی در راستای دشمنی‏ها و منحرف کردن انقلاب اسلامی از طرف دشمنان اسلام و انقلاب از جمله آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای همراه با این مستکبران و استعمارگران دید.
وی افزود: کشورهای استکباری همواره اسلام و ارزش‏های اسلامی را مانع سلطه‏طلبی‏های خود می‏دیدند و می‏بینند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: آنها در دوران معاصر همواره ضربه‏های سنگینی از سوی مسلمانان متحمل شده‏اند و برای اینکه بتوانند اهداف، سیاست‏ها و برنامه‏های استکباری و سرمایه‏داری خود را در این مقطع بسط و توسعه دهند، در صدد برآمده‏اند تا ارزش‏های اسلامی را سست کنند.
افشارنادری ادامه داد: از آنجایی که خانواده و زن نقش اساسی در پاسداری از ارزش‏های اسلامی دارد، به همین جهت هدف غرب سست‏ کردن ارزش‏ها در درون خانواده و همچنین برداشتن حجاب از سر زنان و بانوان اسلامی است.
وی اضافه کرد: دشمنان می‏خواهند با کم‏رنگ ساختن ارزش‏ها و از بین بردن باورهای حجاب و عفاف در زنان در لایه‏های دیگر جامعه رسوخ و نفوذ پیدا کنند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: آنها می‏خواهند فرهنگ ابتذال و بی‏بندوباری را ترویج دهند تا در نتیجه، بازار و شرایط جامعه را برای مصرف کالاهای خودشان و تثبیت سیاست‏های بلندمدت خود در کشور ما مهیا کنند.
افشارنادری تصریح کرد: به لطف خدا، مردم مسلمان، علما و دل بستگان به ارزش‏ها و مکتب اسلامی همواره در مقابل این توطئه‏ها شجاعانه مقاومت کرده‌اند و مانع اجرای اهداف شوم و سیاست‏های پلید دشمنان شده‏اند.
وی تصریح کرد: به برکت اسلام و لطف خدا، امام راحل بساط استکبار و مستکبران را جمع کرد و ریشه دشمنان را خشکاند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در حال حاضر هم استکبار بیکار
ننشسته است و در تداوم سیاست کشف حجاب، در صدد کم‏‏رنگ کردن اعتقادات مسلمانان است.
افشارنادری یادآور شد: مردم شریف ایران اسلامی همواره باید هوشیار و مراقب این سیاست‏ها باشند و توطئه‏های آنها را خنثی کنند.