سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

فرماندار فیروزکوه خبر دا

فرماندار فیروزکوه خبر داد

توسعه راه‏ها و رفع نقاط حادثه‏خیز در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه از توسعه راه‏ها و برطرف ساختن نقاط حادثه‏خیز در فیروزکوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری ظهر امروز در جلسه ستاد حمل و نقل، ترافیک و سوخت شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: یکی از اموری که زندگی آحاد جامعه به آن وابسته بوده، حمل و نقل است.
وی تصریح کرد: حمل و نقل و کنترل ترافیک از عرصه
های مهم یک کشور تلقی می‏شود و همواره جزو موضوعات مهم است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: دستگاه‏های متولی باید در جهت رفع معضلات ترافیک و حمل و نقل به طور هماهنگ اقدام کرده و در راستای نیل به اهداف و ماموریت
های تعریف شده حرکت کنند.
افشارنادری بیان کرد: گستردگی این حوزه در عرصه‏های ترافیک درون‏شهری و برون‏شهری، حمل و نقل بار، ایاب و ذهاب مسافران و ... لزوم اهتمام و تعامل هر چه بیشتر مسئولان و مردم را اجتناب‏ناپذیر کرده است.
وی تصریح کرد: از جمله اقدامات و فعالیت‏های بسیار مهم و خوبی که در عرصه‏های کنترل ترافیک و حمل و نقل در شهرستان فیروزکوه انجام شده، تامین زیرساخت‏های لازم حمل و نقل، توسعه راه‏ها، برطرف ساختن نقاط حادثه‏خیز، نصب علائم، مهیا کردن شرایط برای عبور و مرور ایمن و روان و ... است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: تامین زیرساخت‏ها و امکانات و آنچه در عمل محسوس است، به تنهایی برای رفع معضلات این حوزه کافی نیست.
افشارنادری اضافه کرد: شرط مهم دیگر، پیشبرد اهداف و ساماندهی عرصه حمل و نقل و ترافیک و نیز نهادینه ساختن فرهنگ ترافیک و حمل و نقل است که با ترسیم چشم‏انداز، برنامه‏ریزی در امور و فراهم کردن امکانات به وجود می‏آید.