سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

در انتظار اراضی واگذار شده

مدیرکل منابع طبیعی استان تهران هشدار داد

خلع ید در انتظار اراضی واگذار شده بدون برنامه اجرایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از خلع ید اراضی واگذار شده بدون اجرای طرح‏های مختلف در این استان خبر داد.

غلام‏عباس عبدی‏نژاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه هیئت نظارتی برای پایش دائمی اراضی واگذار شده در استان تهران تشکیل شده است.
وی ادامه داد: این هیئت نظارت غالبا حضور مسئولانی همچون رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، مسکن و شهرسازی و راه و شهرسازی را به خود می‏بیند.
عبدی‏نژاد اضافه کرد: این هیئت پایش در ارتباطی مستمر با همه شهرستان‏های استان تهران، پیگیری جدی در خصوص اراضی واگذار شده در قالب طرح‏های کشاورزی و غیرکشاورزی را بر عهده دارد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران افزود: این هیئت پس از بررسی‏های دقیق اراضی واگذار شده به افرادی که پروژه‏های طراحی شده خود را اجرایی نکرده‏اند؛ پس از مهلتی معین، حکم به خلع ید آنها صادر و اراضی را به شخص دیگری واگذار می‏کند.
وی ادامه داد: این هیئت پایش هر 15 روز یک بار و برای دو بار در ماه برگزار می‏شود تا نظارت بر اراضی ملی با دقت بیشتری صورت گیرد.
عبدی‏نژاد افزود: افرادی که پس از دریافت اراضی نسبت به اجرای طرح‏های خود به تولید محصول و ایجاد فضای اشتغال نواحی مختلف کمک کنند، حمایت می‏شوند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران تصریح کرد: بدون شک اراضی واگذار شده بدون اجرای طرح، به سود دولت استرداد می‏شود.