سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مانور مشترک آتش نشانی در پردیس برگزار شد

    نظر


برای آمادگی بیشتر مقابل حوادث احتمالی؛

مانور مشترک آتش نشانی در پردیس برگزار شد 

روابط عمومی شهرداری پردیس: مانور مشترک آتش نشانی و یکی از کارخانجات منطقه برای آمادگی بیشتر مقابل حوادث احتمالی در پردیس برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، این مانور مشترک با حضور عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس و کارکنان یکی از کارخانجات شهر پردیس برگزار شد.


کارکنان این کارخانه پیش از مانور مذکور، طی یک دوره آموزشی با حضور کارشناسان زبده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس، نکات لازم به هنگام وقوع حوادث مختلف را فرا گرفته بودند.

از جمله مهمترین اهداف مدیریت شهری پردیس از اجرای این طرح، ارتقای سطح آموزش کارکنان کارخانجات فعال در منطقه و آمادگی بیشتر این افراد به هنگام بروز سوانح احتمالی است.


در این مانور کارکنان کارخانه پس از ایجاد یک آتش فرضی و کنترل شده با نظارت دقیق عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس، موارد ارائه شده به آنها در دوره های آموزشی نظیر استفاده از دستگاه تنفس، نحوه تخلیه دود از محیط و ... را به صورت عملی تجربه کردند.

بی شک فراگیری آموزش های لازم برای کارکنان کارخانجات و همچنین سایر اماکن عمومی می تواند در کاهش حوادث و همچنین اثرات ناشی از وقایع احتمالی نقش بسزایی ایفا می کند.


بر پایه این گزارش، در حال حاضر سه مرکز آتش نشانی در شهر پردیس به ارائه خدمات ایمنی به شهروندان می پردازند.