سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

واگذاری 187 واحد مسکن مهر مهرآباد در انتظار تکمیل خدمات

سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری دماوند خبر داد
واگذاری 187 واحد مسکن مهر مهرآباد در انتظار تکمیل خدمات

سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند از انتظار واگذاری 187 واحد مسکن مهر مهرآباد رودهن برای تکمیل خدمات خبر داد و گفت: حساب‌های مالی برخی تعاونی‌ها شفاف نیست.

خبرگزاری فارس: واگذاری 187 واحد مسکن مهر مهرآباد در انتظار تکمیل خدمات

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی شیوا ظهر امروز در نشست شورای مسکن شهرستان دماوند که به منظور بررسی مشکلات تعاونی مهر 6 مسکن مهر مهرآباد رودهن در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تعاونی مهر 6 در سایت مسکن مهر مهرآباد 187 واحد مسکونی را احداث کرده که به پبشرفت فیزیکی 95 درصد رسیده است.

وی افزود: این واحدها به علت نبود خدماتی همچون آب، برق و گاز به متقاضیان واگذار نشده و این موضوع با توجه به زمان طولانی که از احداث پروژه می‌گذرد، مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند مکلف است که طی مدت یک هفته گزارش‌های خود را از دستگاه‌های خدمات‌رسان تهیه کرده و در اختیار فرمانداری این شهرستان قرار دهد تا مشکل نبود خدمات‌رسانی به این واحدهای مسکونی مشخص شود.

شیوا با اشاره به رفع این موضوع پس از گزارش بنیاد مسکن بیان کرد: پس از یک هفته و ارائه گزارش، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمات‌رسان به منظور تسریع در امر خدمات‌رسانی به وجود خواهد آمد و مشکل متقاضیان رفع خواهد شد.

وی به نبود شفافیت لازم در حساب‌های شرکت تعاونی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در خصوص محاسبه‌های مالی شرکت تعاونی‌ها قرار است که هیئت مدیره تعاونی زیر نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند پرونده‌ها را از طریق مراجع صلاحیت‌دار پیگیری و نتیجه را به اعضا گزارش کند.

سرپرست معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند تصریح کرد: یکی دیگر از موضوع‌هایی که تعاونی مهر 6 مسکن مهر سایت مهرآباد دچار مشکل شده، نبود اراده کافی تعاونی مربوطه برای تکمیل پروژه‌ها از طریق پیمانکار به حساب می‌آید که برای این مشکل هیئت‌مدیره این تعاونی مکلف است با هماهنگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند از طریق ابلاغ قانونی مواد مندرج در شرایط عمومی پیمان و یا تأمین دلیل و خلع‌ید پیمانکار، طی مدت 20 روز موضوع را بررسی کند.

شیوا همچنین با اشاره به رفع مشکل نداشتن قرارداد تعاونی با برخی از متقاضیان افزود: بعضی از متقاضیان تعاونی‌ها اعتراضی مبنی بر نداشتن قرارداد با تعاونی را داشتند که رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند این موضوع را بررسی می‌کند و قرارداد این افراد به سرعت تنظیم خواهد شد.