سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تکمیل محورهای ارتباطی تهران

    نظر
معاون استاندار تهران در گفت‌وگو با فارس خبر داد
تکمیل محورهای ارتباطی تهران ـ سمنان حداکثر تا پایان سال 94

معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: بیشتر مسیر محورهای تهران- سمنان در استان تهران وجود دارد که به همین علت، تکمیل این محورها در استان حداکثر تا پایان سال 94 انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: تکمیل محورهای ارتباطی تهران ـ سمنان حداکثر تا پایان سال 94

حسن کریمی در حاشیه نشست مشترک مسئولان استان‌های تهران و سمنان برای حل مشکلات دو محور مواصلاتی تهران و سمنان در فرمانداری شهرستان دماوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند با بیان اینکه برای پیگیری دو پروژه مشترک مهم، نشستی با حضور مسئولان استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، محور سیمین‌دشت - فیروزکوه و دیگری محور کیلان- ایوانکی است.

وی با بیان اینکه 70 کیلومتر طول مسیر محور سیمین‌دشت - فیروزکوه در استان تهران قرار دارد، افزود: 50 کیلومتر آن وضعیت به نسبت قابل قبولی دارد که در اولویت دوم پروژه قرار دادیم و در 20 کیلومتر باقیمانده با همت اداره کل راه و شهرسازی، احداث هشت کیلومتر آن آغاز شده است.

معاون امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تعهد کرده که تا پایان آبان ماه هشت کیلومتر را آسفالت کرده و به بهره‌‌برداری برساند، گفت: 12 کیلومتر مابقی را در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال و در نهایت حداکثر تا نیمه نخست سال 94 به بهره‌برداری می‌رسانیم تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

کریمی با اشاره به پروژه محور کیلان- ایوانکی تصریح کرد: این محور 22 کیلومترش در استان تهران قرار دارد که پنج کیلومتر آن با همت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در سال‌های گذشته تکمیل شده و قرار شد تا 17 کیلومتر بقیه این محور حداکثر تا نیمه نخست سال 94 تکمیل شود و بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: همچنین با مسئولان استان سمنان به توافقاتی رسیدیم که آن‌ها نیز هم‌زمان پروژه‌های سمت خود را تکمیل کنند؛ با توجه به اینکه مسیرهای کمتری در حوزه سمنان باقی مانده، پروژه‌ها تقریبا تکمیل شده و کار سمنان با این دو پروژه تا پایان سال 93 تمام است و آن‌ها به تعهدات خود عمل کرده‌اند.

معاون امور عمرانی استاندار تهران بیان داشت: بیشتر مسافت محورهای تهران - سمنان در استان تهران وجود دارد که به همین علت، تکمیل این محورها در استان تهران حداکثر تا پایان سال 94 انجام می‌شود.

کریمی با اشاره به بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی استان تهران در هفته دولت افزود: در سطح استان تهران، 612 پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و 3 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که حدود هزار میلیارد تومان آن مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان تهران بود