سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

زمان انجام پروژههای احساسی در آبسرد به سر آمده است

نسخه چاپیارسال به دوستان
شهردار آبسرد:
زمان انجام پروژه‌های احساسی در آبسرد به سر آمده است

شهردار آبسرد با بیان اینکه زمان انجام پروژه‌های احساسی در آبسرد به سر آمده است، گفت: دیگر در آبسرد کار غیرمطالعه شده نخواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: زمان انجام پروژه‌های احساسی در آبسرد به سر آمده است

به گزارش خبرنگار کارون از آبسرد، پرویز قنبری  در جمع شماری از مسئولان شهرستان دماوند و آبسرد اظهار داشت: احساسی با موضوعات و پروژه‌ها برخورد نمی‌کنیم؛ هر کاری که انجام آن در این شهر هدف‌گذاری می‌شود، ضابطه‌مند خواهد شد.

وی با اشاره به آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی، گردشگری و جذب سرمایه در آبسرد بیان داشت: آبسرد شهر جشنواره‌ها و رخدادهاست و می‌خواهیم با بسته‌های فرهنگی خاصی که در حال تدارک آن هستیم، امکانات حال حاضر و سالیان آینده را تأمین کنیم.

قنبری اضافه کرد: بنا به دیدگاه‌های مشاوران خاصی که برای این منظور برگزیده‌ایم، در صدد هستیم تا اقداماتی از قبیل کمپینگ‌های اقامتی و ورزشی، نمایشگاه‌های دائمی و فصلی و مواردی از این دست را در شهر آبسرد ایجاد کنیم.

شهردار آبسرد به دو گلایه از مدیران شهرستان دماوند پرداخت و گفت: نخستین گلایه به پیگیری‌های خوبی که در خصوص بخش شدن و ارتقای سیاسی آبسرد صورت گرفت، برمی‌گردد که متاسفانه این موضوع اکنون رها شده است.

قنبری افزود: هر چند جایگاه شهرداری قبل از تقسیمات سیاسی جدید قوی‌تر است، اما با استقرار بخشداری آبسرد که می‌تواند یکی از شاخصه‌های توسعه در آبسرد باشد، ادارات خدمت‌رسان دیگری در این منطقه حضور پیدا می‌کنند و کارهای مردم به‌روزتر و بهتر پیگیری می‌شود؛ شهرداری نیز برای انجام این خواسته به‌‌حق مردم، همراه با برنامه‌های دولت خواهد بود.

دومین گلایه قنبری مربوط به انتقال آب از سرشاخه‌های تارود در فصل غیرزراعی بود که در توضیح آن بیان کرد: متاسفانه این امر که مهم‌ترین دغدغه کشاورزان، مدیران و ساکنان آبسرد است، مورد غفلت واقع شده و امسال اجازه این انتقال آب به سفره‌های زیرزمینی آبسرد صادر نشده است.

وی تصریح کرد: این موضوع به مرور زمان باعث از بین رفتن فضای سبز، محیط زیست و کشاورزی پررونق این منطقه می‌شود.

شهردار آبسرد ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران و صاحبان امکانات، از مدیران دستگاه‌های دولتی خواست تا در راستای رفع مشکلات مردم آبسرد گام بردارند؛ چرا که با حل مشکلات سرمایه‌گذاران و همچنین مردم آبسرد، بحث درآمد مردم نیز افزایش یافته و خود این موضوع سبب آن می‌شود تا اهالی اراضی خود را با کاربری کشاورزی حفظ کنند و در نهایت طبیعت آبسرد نیز دست‌نخورده و سالم باقی می‌ماند.