سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

واگذاری 2 هکتار زمین برای مسکن

خشدار رودهن خبر داد
واگذاری 2 هکتار زمین برای مسکن جوانان روستای جورد رودهن

بخشدار رودهن از واگذاری 2 هکتار زمین برای مسکن جوانان روستای جورد بخش رودهن خبر داد.

خبرگزاری فارس: واگذاری 2 هکتار زمین برای مسکن جوانان روستای جورد رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، رضا طاهرخانی دوشنبه‏شب در دیدار مسئولان شهرستان دماوند با روستائیان بخش رودهن در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) روستای جورد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان دولت اسوه علم و تقوا بودند که با مشکلات اوایل انقلاب توانستند با تلاش‌های مضاعف، کشور را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه آن‌ها کشور را به گونه‌ای مدیریت کردند که نام و خاطرشان به یادگار ماند، افزود: این ایام حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها و مجموعه دولتشان است؛ دولت‌هایی که وقتی روی کار آمدند سعی کردند حکومت جمهوری اسلامی را به درستی مدیریت کنند.

بخشدار رودهن با بیان اینکه روحانی، اعتماد مردم را با شعار تدبیر و امید به دست آورد، گفت: اینک معیشت و آرامش مردم در اولویت دولت قرار دارد و دولت روی کار آمده برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده است.

طاهرخانی با بیان اینکه دیدار با مردم و بررسی از نزدیک مشکلات آن‏ها از جمله کارهای دولت شهید رجایی بوده است، تصریح کرد: اکنون این راه توسط دولت گذشته و کنونی ادامه پیدا کرده است. اکنون مسئولان با مشکلات مردم از نزدیک آشنا می‌شوند و سعی می‌کنند در حد امکان بتوانند آن مشکلات را برطرف سازند تا آسایش و امنیت خاطر مردم را تأمین کنند.

بخشدار رودهن با بیان اینکه یکی از دغدغه روستائیان، تامین مسکن برای جوانان است، بیان کرد: درصدد هستیم تا پایان شهریور ماه، 2 هکتار زمین را نقشه‏برداری کنیم و امیدواریم با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بتوانیم فاز نخست را به جوانان واگذار کنیم.

طاهرخانی اضافه کرد: اگر چنان‌ چه ظرفیت قطعات زمین‌ها کم باشد، با درخواست به طور مجدد روستائیان فاز دوم را بررسی می‌کنیم و در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‏دهیم.

وی در خصوص مشکلات آخر هفته روستائیان که مسافران زیادی برای گردش به باغ‌های شخصی آن‏ها وارد می‏شوند، گفت: در این زمینه نیروی انتظامی گشت‌های خود را در آخر هفته افزایش می‌دهد و باغ‌های شخصی با تابلو‌های راهنمایی مشخص شوند تا مسافران وارد آن‌ها نشوند