سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

20 هزار واحد مسکن

به صورت نمادین در دماوند انجام شد
بهره‌برداری از 20 هزار واحد مسکن مهر استان تهران + تصاویر

20 هزار واحد مسکن مهر استان تهران با حضور رئیس سازمان ملی زمین و مسکن به مناسبت هفته دولت به صورت نمادین در سایت جیلارد نو دماوند به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از 20 هزار واحد مسکن مهر استان تهران + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، بعد از ظهر امروز طی مراسمی با حضور رئیس سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و مسئولان شهرستان دماوند، 20 هزار واحد مسکن مهر استان تهران به مناسبت هفته دولت به صورت نمادین در سایت جیلارد نو شهرستان دماوند به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند در این زمینه بیان کرد: امروز یک‏هزار و 95 واحد مسکونی شهرستان دماوند که شامل پروژه‌های 99 ساله خودمالکی و اجاره پنج ساله است، به بهره‌برداری رسید.

ذکریا صفرزاده اظهار داشت: همچنین به طور هم‌زمان سه پروژه دیگر نظیر دو دستگاه پل عابر پیاده، ‌روکش آسفالت روستایی جاده وادان و راهدارخانه سه منظوره آبسرد افتتاح شد.

وی با اشاره به افتتاح واحدهای مسکن مهر سایت جیلارد نو افزود: واحد مسکونی که امروز افتتاح شد، شامل سایت‌های محک و جیلارد نو است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با بیان اینکه تمام پروژه‌ها با اعتبار 3 میلیارد و 100 میلیون تومان به‌بهره‌برداری رسیده است،‌ گفت: خوش‌بختانه زیرساخت‌های لازم برای مسکن مهر محک انجام شده و در حال واگذاری هستیم.

صفرزاده با اشاره به راهدارخانه آبسرد تصریح کرد: این راهدارخانه به منظور استقرار نیروهای راهداری و ارائه خدمات جاده‌ای احداث شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/67015/ش