سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

فاصله از مردم در دولت معنا ندارد

رماندار فیروزکوه:
فاصله از مردم در دولت معنا ندارد

فرماندار فیروزکوه گفت: فاصله از مردم در دولت معنا ندارد و پیوند مستحکم دولت با ملت موجب پاسداری نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

خبرگزاری فارس: فاصله از مردم در دولت معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، عصر امروز مراسم تجلیل از کارمندان به مناسبت هفته دولت و مصادف با روز کارمند در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با حضور فرماندار، معاونان فرماندار فیروزکوه، فرمانده سپاه، بخشداران و سایر مدیران و برخی از کارمندان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، از کارمندان نمونه که از طرف مدیران دستگاه‌ها انتخاب شده بودند، با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در این مراسم ضمن آرزوی طول عمر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و توفیق روزافزون همه خدمت‌گزاران صدیق جمهوری اسلامی و در رأس آنها رئیس جمهور و دولت خدمت‌گزار بیان کرد: همیشه و در تمام زمینه‌ها نگاه ارزشمند و اشارات روح‌انگیز امام جمعه فیروزکوه همواره برایمان موجب دلگرمی، هم‌فکری و هم‌افزایی است.

ابوالقاسم مهری اظهار داشت: دستگاه قضا در شهرستان فیروزکوه در مسیر رسیدگی به امور و شکایات، نقصان در تصمیمات و اقدامات تلاش داشته و با عنایت ویژه به کارکنان و مسئولان نگریسته و موجب امید و استحکام در سعی و تلاش بیشتر برای دستیابی به اهداف شده است.

وی به حمایت‌های نمایندگان مجلس که در امور مختلف موجب دلگرمی بیشتر مجریان و مدیران شده‌اند، اشاره کرد و با بیان لزوم توجه به خدمت خالصانه، بدون تعارف و مبالغه اظهار کرد: دولت یازدهم سعی دارد استحکام و استمرار فعالیت قوا را با حضور مردم تحکیم بخشد؛ چراکه هم در دولت و هم در نظام جمهوری اسلامی فاصله از مردم معنا ندارد.

مهری افزود: پیوند مستحکم دولت با ملت موجب پاسداری نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است؛ به معنای عام در همه قوا و در رأس آن، مقام معظم رهبری قرار دارد و دولت هم به عنوان قوه مجریه بار سنگینی به دوش می‌کشد؛ بنابراین باید مراقب باشیم تا در حالت کبر قرار نگیریم و ساده زیستن و ساده‌روی را روش و شیوه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: کارمندان باید برای مردم حل‌المسائل باشند و به آنها در رفع مشکلاتشان آرامش دهند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه هفته دولت خاطرنشان می‌کند تا در مسیر راه شهدا و صلحا حرکت کنیم و غافل از امور نباشیم، گفت: فرهنگ جبهه همه را به کمال رساند و هنوز هیچ دانشگاهی نتوانسته به این عظمت انسان‌ساز باشد