سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سرمایههای ملی را نباید در پروژههای بیهوده تلف کرد

رماندار دماوند:
سرمایه‌های ملی را نباید در پروژه‌های بیهوده تلف کرد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: سرمایه‌های ملی را نباید در پروژه‌های بیهوده استفاده کرد.

خبرگزاری فارس: سرمایه‌های ملی را نباید در پروژه‌های بیهوده تلف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، ناصر محمودی‌فرد امشب در جمع کارکنان اداره بهزیستی شهرستان و مسئولان دماوند ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت هفته بهره‌‌برداری از دستاوردهای دولت است.

وی با بیان اینکه همه مردم انتظار دارند که پروژه‌های هفته دولت اجرا شود، افزود: آن‌ها انتظار دارند که پروژه‌هایی افتتاح شود که برای آنان نتیجه‌بخش باشد؛ هدفی که دولت جدید برای اجرای پروژه‌ها دارد، بر این است که با استفاده از آن‌چه در توان و امکاناتش وجود دارد، مردم را از مشکلات خارج کند.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه دولت قصد دارد با همه محدودیت‌های مالی، شعارهای خود را محقق کند، گفت: تا حد امکان برای پروژه‌ها اعتبار تخصیص دادند تا مردم بتوانند از نتیجه آن بهره‌مند شوند؛ اگر بخواهیم برای رضایت مردم بیشتر پروژه احداث و کلنگ‌زنی کنیم، مردم از آن پروژه انتظار دارند و نباید با بی‌برنامگی سرمایه‌های ملی را هدر دهیم.

محمودی‌فرد با بیان اینکه باید پروژه‌هایی را آغاز کنیم که قابل بهره‌برداری باشند، گفت: به همین علت با توجه به محدودیت‌هایی که در منابع بخش اعتبارات داشتیم، در سال 93 سعی کردیم پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد دارند را تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد داشته باشند، به عنوان پروژه هدف مورد نظر قرار می‌گیرد و اعتبارات فقط برای آن‌ها اختصاص پیدا می‌کند تا مردم بتوانند هر چه زودتر از پروژه‌های هدف استفاده کنند؛ امیدواریم اعتبارات بتواند انتظارات مردم را برآورده سازد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به مدت زمان احداث ساختمان اداره بهزیستی این شهرستان گفت: امیدواریم شاهد این نباشیم که ساختمانی که با این همه امکانات و هزینه ساخته می‌شود برای تکمیل آن 17 سال زمان لازم باشد.

محمودی‌فرد تأکید داشت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا شاهد پروژه‌هایی باشیم که مردم هر چه زودتر بتوانند از آن استفاده کنند؛ بهزیستی از مجموعه‌هایی است که با توجه به اینکه باید با جامعه هدف خود ارتباط داشته باشد، باید هر کدام به سهم خود گره‌ای از مشکلات این اداره باز کنند و برای معضلات آن تلاش کنیم