سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

یک زن، سرکرده مخوفترین گروه خلافکار زنجان

یک زن، سرکرده مخوف‌ترین گروه خلاف‌کار زنجان

» سرویس: استان ها - زنجان

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان زنجان گفت: باند چهار نفره زورگیران که هدایت آن را یک زن برعهده داشت در مکان‌های خلوت و دور از شهر با سلاح سرد کمین کرده و پس از تهدید طعمه‌های‌شان، آن‌ها را شکنجه، ضرب و شتم و اموال‌شان را سرقت می‌کردند.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی زنجان، سرهنگ «مراد جعفری» اظهار کرد: 22 تیرماه اعضای این باند مردی را با تهدید به نقطه‌ای خلوت کشانده و پس از شکنجه مبلغ 27 میلیون ریال وجه نقد وی را سرقت می‌کردند.

 

وی تصریح ‌کرد: پس از این شکایت، تیمی از مأموران آگاهی زنجان با دستور قضایی رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند.

 

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در حالی که تحقیقات ادامه داشت کارآگاهان با چند شکایت دیگر رو به رو شدند که نشان می‌داد چند نفر به زور به منزل پیرمردی وارد و اموالش را سرقت می‌کنند.

 

جعفری گفت: هم‌چنین دو زن و شوهر که برای تفریح به محلی در نزدیکی روستای نقطه‌بندی شهرستان زنجان که محلی خلوت بود و در آن محل بعلت عدم پوشش شبکه، امکان برقراری ارتباط تلفنی میسر نبوده توسط اعضای باند تهدید و پس از ضرب و شتم وجه نقد و طلاهای‌شان سرقت می‌شود.

 

وی ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات و با کمک شاکیان و مال‌باختگان و چهره‌نگاری متهمان موفق شدند متهمان را به نام‌های «الف-ع»، «س-الف» و «ح - م» شناسایی کنند.

 

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان زنجان گفت: زمانی که تلاش‌ها برای دستگیری متهمان ادامه داشت مأموران دریافتند این باند چهار نفره پس از ضرب و شتم یک زن و شوهر دیگر اموال آنها را نیز سرقت کرده‌اند.

 

جعفری افزود: در شرایطی که متهمان زندگی مخفیانه‌ای را برای عدم شناسایی و دستگیری آغاز کرده بودند کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند.

 

وی گفت: پس از شناسایی مخفیگاه چهار زورگیر خشن سرانجام طی دو عملیات جداگانه در شهرستان‌های خرم‌دره و خدابنده توسط مأموران آگاهی زنجان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان زنجان یادآورشد: متهمان در بازجویی‌ها به زورگیری، شکنجه و ضرب و شتم مال‌باختگان اعتراف کرده و مدعی شدند که در محل‌های خلوت و کم‌تردد کمین کرده و به سرقت و اعمال مجرمانه دست می‌زدند.

 

جعفری خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها و شهروندان تقاضا داریم از تردد در مکان‌های خلوت که امکان ارتباط وجود نداشته باشد حتی‌المقدور خودداری و حتماً موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذاشته و موارد را از طریق قانونی پیگیری کنند.