سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آمادگی کامل شهرداری آبسرد برای استقبال ازفصل بارش وزمستا

آمادگی کامل شهرداری آبسرد برای استقبال ازفصل بارش وزمستان

به گزارش روابط عمومی:شهرداری آبسرد طرح برف روبی و شن پاشی رابا هدف بالفعل نمودن امکانات موجود و رفع کاستی ها تهیه نموده و با تجهیزات لازم به هنگام بارش برف شرایط بهینه را بری عبور و مرور شهروندان فراهم خواهد نمود.

مسئول خدمات شهری شهرداری در این خصوص گفت : هم اکنون بیش از  500 تن نمک در انبار ذخیره نموده ایم و با توجه به اعلام نیاز به مقدار لازم نمک خریداری می شود .

مهران خزائی افزود: طبق سنوات گذشته  نقاط برف گیر  ودارای مشکل شناسایی  شده است که در این نقاط علاوه بر اقدام  سریع شهرداری  در برف روبی، مخزن های نمکنیزجهت استفاده در مواقع ضروری نصب خواهد شد .

این مسئول ادامه داد : ساختمان قدیم آتش نشانی و خدمات شهری به عنوان مرکز ستاد برف روبی با امکاناتی  همچون یک  دستگاه کامیون نمک پاش مکانیزه ، 3 دستگاه کامیون نمک پاش دستی ، سه دستگاه کامیونت ایسوز ، بابکت ، لودر ، گریدر ، تراکتور ، با سه اکیپ  درشب وسه اکیپ درروز در این مکان مستقر و به موقع نسبت به بازگشائی  معابر سطح شهر اقدام خواهد نمود .

خزائی در خاتمه گفت امیدواریم شهروندان نیز ما را در این طرح یاری نمایند و در مواقع اضطراری در خصوص یخ زدگی  یا برف روبی، موارد را با شماره تماس 137 یا 76375201 اعلام نمایند ./