سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

به میزبانی شهرداری پردیس؛همایش بازرسان شهرداری های

عنوان : روابط عمومی:
تاریخ :
 1392/09/14 
ساعت : 11:11:21

 

 

به میزبانی شهرداری پردیس؛

همایش بازرسان شهرداری های تابعه استان تهران برگزار شد

روابط عمومی شهرداری پردیس: همایش یکروزه بازرسان شهرداری های تابعه استان تهران به میزبانی شهرداری پردیس برگزار شد.

 

     

به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، همایش یکروزه بازرسان شهرداری های تابعه استان تهران به میزبانی شهرداری پردیس با حضور دکتر باقرنژاد، سرپرست اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار تهران، حجت الاسلام والمسلمین توسلی امام جمعه شهرستان، محمد لاله، شهردار پردیس، آقای ملکوتی خواه، رئیس اداره دوم بازرسی، سیامک شوقی، مسئول بازرسی شهرداری پردیس و جمعی دیگر از مسئولان در محل همایش های این مجموعه برگزار شد.

در این همایش یک روزه بر نقش بارز و تعیین کننده واحدهای بازرسی در نهادهای مختلف بویژه شهرداری های تابعه استان تهران تأکید شد.

 

                                           

شهردار پردیس در حاشیه این همایش با ابراز رضایت از عملکرد واحد بازرسی شهرداری پردیس گفت: شهرداری پردیس با وجود مسئولانی کارکشته و زبده در واحد بازرسی با خیالی آسوده به اجرای امور جاری و عمرانی خود می پردازد.

محمد لاله ادامه داد: وجود یک واحد بازرسی دقیق و کوشا متضمن سلامتی امور در هر نهادی است و سلامت در مسائل، ارتقای روزافزون سطح خدمات رسانی را نوید می دهد.

 

                                         

مسئول بازرسی شهرداری پردیس نیز در ادامه این همایش اظهار داشت: اولین همایش یک روزه مسئولان بازرسی شهرداری های تابعه استان تهران روز دوشنبه مورخه 92/9/4 به میزبانی شهرداری پردیس برگزار شد.

سیامک شوقی ادامه داد: این نشست یک روزه به منظور آشنایی با دیدگاه های مدیرکل جدید اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار تهران برپاست.

 

                                           

وی اضافه کرد: از دیگر اهداف مندرج در این همایش آموزش بازرسان بر اساس ارتقای آگاهی های علمی است؛ از این رو، به منظور افزایش نظارت و ارتقای سطح پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی این همایش هر ماه در یکی از شهرداری های تابعه استان تهران طبق سنوات گذشته برگزار می شود.

                                           

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: دافعه در حد ضرورت و جاذبه در حد اعلای امکان از ویژگی های خط امام(ره) و رهبری است که کلیه بازرسان می بایست این موضوع را درتمام امور ملحوظ نظر قرار دهند. 

بر پایه این گزارش، همایش یکروزه بازرسان شهرداری های تابعه استان تهران که به میزبانی شهرداری پردیس مسئولین استانی و شهرستانی در محل همایش های این مجموعه برگزار شده بود با تقدیر از زحمتکشان این عرصه خاتمه یافت