سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

محمد لاله: نقش زینبی و فاطمی بانوان ایرانی در دفاع مقدس غیرقابل

عنوان : شهردار پردیس :
تاریخ :
 1392/09/07 
ساعت : 12:26:52

 

 

محمد لاله:

نقش زینبی و فاطمی بانوان ایرانی در دفاع مقدس غیرقابل انکار است

روابط عمومی شهرداری پردیس: شهردار پردیس، نقش زینبی و فاطمی بانوان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس را واقعیتی غیرقابل انکار خواند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، به مناسبت هفته بسیج با همت بانوان بسیجی عضو پایگاه بسیج خواهران "انسیه حورا" پردیس و در سایه حمایت های شهرداری این شهر ایستگاه صلواتی به همراه غرفه های فرهنگی متنوع با هدف ترویج فرهنگ بسیج در میان دختران نسل سوم و چهارم انقلاب نبش میدان امام خمینی(ره) پردیس برپا شد.

 

                               

محمد لاله در حاشیه بازدید از ایستگاه صلواتی و غرفه های فرهنگی جانبی این مجموعه با اشاره به نقش بارز بانوان در دوران حساس هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نقش بانوان نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه از زمان آغاز نهضت حسینی(ع) امام راحل(ره) در مسیر مبارزه با رژیم ستمشاهی به هیچ عنوان قابل اغماض نیست.

وی ادامه داد: امروز تصاویر، مستندات و فیلم های بسیاری از حضور بانوان در میدان جنگ تحمیلی و به هنگام دفاع از اسلام، انقلاب و کیان این مرز و بوم اسلامی سلاح به دست و با رعایت حجاب کامل نشان دهنده نقش تعیین کننده این شیرزنان ایران اسلامی در ادوار مختلف تاریخی است.

این مسئول اضافه کرد: اما از همه این اسناد و ادله ها محکم و متقن مهمتر تقدیم چندین بانوی شهید ایرانی به پای نهال انقلاب اسلامی است تا امروز زنان دیگر کشورهای منطقه و جهان به تأسی از آنها مقابل ظلم و جور دشمنان بایستند.

 

                                       

شهردار پردیس افزود: علاوه بر این، هرگز و هرگز نباید و نمی توان فراموش کرد که شهدای دفاع مقدس، دوران مبارزه علیه رژیم طاغوت و بعد از آن همه همه از دامان پاک مادرانی به میدان نبرد اعزام شدند که امروز وجود پاکشان مایه افتخار همه ماست.

بر پایه این گزارش، در این مجموعه فرهنگی که به مناسبت هفته بسیج با همت بانوان بسیج عضو پایگاه بسیج خواهران "انسیه حورا" پردیس و در سایه حمایت های شهرداری این شهر شامل ایستگاه صلواتی به همراه غرفه های فرهنگی متنوع با هدف ترویج فرهنگ بسیج در میان دختران نسل سوم و چهارم انقلاب برپا شد، هفت غرفه مختلف محصولات خود را به اهالی شهر عرضه داشتند