سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

همراهی با ولایت شاخصه نخست بسیج

عنوان : روابط عمومی:
تاریخ :
 1392/09/06 
ساعت : 12:44:51

 

 

محمد لاله:

همراهی با ولایت شاخصه نخست بسیج

روابط عمومی شهرداری پردیس: شهردار پردیس شاخصه نخست بسیج را همراهی با ولایت خواند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، محمد لاله، شهردار پردیس، سروان توسلی، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه پردیس و تنی چند از اعضای بسیج کارمندان شهرستان پردیس به مناسبت آغاز هفته بسیج و روز "بسیج و ولایت" با حجت الاسلام والمسلمین توسلی، امام جمعه شهرستان پردیس در محل دفتر وی دیدار کردند.

شهردار پردیس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بسیج پنجم آذرماه سال 1358 با فرمان امام راحل(ره) شکل گرفت.

                                                             

وی ادامه داد: این سازمان که از مختصات نظام مقدس اسلامی می باشد و از ابتکارات بنیانگذار جمهوری اسلامی است که یکی از مهمترین رویکردهای آن بصیرت افزایی در حوزه سیاسی است.

شهردار پردیس افزود: بسیج شجره‏ ای طیبه است که آن را می توان با مضامینی همچون تعهد، ولایت، انقلاب، انسجام، مردم و استحکام معرفی کرد.

وی ادامه داد: بسیجی کسی است که در وقت نیاز نظام مقدس اسلامی در کنار ولایت و مردم باشد و از کیان این مرز و بوم اسلامی صیانت کند.

لاله اضافه کرد: بسیج به دلیل روح آزادگی خود وابسته به جناح و گروه خاصی نیست و متعلق به مردم و تحت لوای ولایت فقیه است.

شهردار پردیس افزود: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس توانست با ارتش بعث مورد پشتیبانی شرق و غرب مقابله کند.

وی ادامه داد: این قشر انقلابی و ولایی بعد از پایان جنگ تحمیلی در عرصه سازندگی کشور نیز پیش‏ قدم بود و خسارات ناشی از جنگ تحمیلی را برطرف کرد.

 

                                                   

لاله اضافه کرد: امروز نیز نیروهای بسیجی در جبهه جنگ نرم دشمن تمام ‏قد ایستاده‏ اند و امید به زندگی و آینده را در دل جوانان افزایش می ‏دهند.

بر پایه این گزارش، شهردار پردیس به نمایندگی از مجموعه بسیج قشر کارمندان شهر و شهرستان پردیس در پایان برنامه ملاقات با امام جمعه منطقه با تقدیم هدیه یابود شامل تمثال نورانی مقام عظمای ولایت و امام راحل(ره) از وی به پاس زحمات بی دریغ در بهبود شرایط خدمات رسانی به مردم و همچنین ارشاد و راهنمایی مسئولان امر در امور مختلف تجلیل بعمل آورد.