سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تفکر فاطمی با ظهور انقلاب اسلامی شکوفا شد

فرمانده سپاه بومهن:

تفکر فاطمی با ظهور انقلاب اسلامی شکوفا شد

 

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه بومهن گفت: با ظهور و بروز انقلاب اسلامی ایران، فرهنگ فاطمی (س) تبلوری بیش از پیش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محسن درگاهی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ تقدیر از بانوان شهر جدید پردیس که به همت شهرداری و شورای اسلامی این شهر و با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان در سالن ورزشی علی بن ابی‏طالب (ع) برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه بانوان مسلمان جهان از الگویی همچون حضرت فاطمه زهرا (س) بهره‏مند هستند.

وی ادامه داد: این شیرزنان سلحشور با پیروی از منش و سیره عملی آن بانوی بزرگ اسلام در ادوار مختلف تاریخ همچون مبارزه علیه رژیم طاغوت، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، دوران رفع آسیب‏های جنگ، عرصه شکوفایی علوم و فناوری و سایر مراحل نقش بارزی بر عهده داشتند.

درگاهی اضافه کرد: در حال حاضر زنان ملل اسلامی و حتی غیراسلامی جهان در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و حتی قلب نظام سرمایه‏داری غرب با تاسی از فرهنگ مقاومت برخاسته از سیره فاطمی (س) بانوان ایرانی علیه ظلم و جور ایادی خودکامه و دیکتاتور استکبار جهانی قیام کرده‏اند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه بومهن تصریح کرد: تفکر ناب فاطمی (س) با بروز و ظهور انقلاب شکوهمند اسلامی به شکلی پویا شکوفا شده است.

وی تصریح کرد: این تفکر عمیق و عظیم تغییرات شگرفی در جامعه اسلامی ایجاد کرده و امروز بانوان در همه صحنه‏های انقلاب همراه با مردان برای ارتقای نظام اسلامی و کشور تلاش می‏کنند.

درگاهی، زنان را معلمان جامعه خواند و افزود: به گفته بسیاری از بزرگان، مردان بزرگ از دامان مادرانی ارزشمند برمی‏خیزند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه بومهن ادامه داد: از این رو باید مادران را معلمان جامعه در مسیر دستیابی به ارزش‏‌های والای اسلامی خطاب کرد.