سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

براد پیت و آنجلینا در سال 2009 ، 4.6 میلیون دلار

براد پیت و آنجلینا در سال 2009 ، 4.6 میلیون دلار به خیریه ها کمک کردند.

اسناد مالی و سوابق مالیاتی بنیاد جولی – پیت نشان می دهد که این زوج مشهور که شش فرزند با نامهای مدوکس 9 ساله ،پکس 7 ساله ، زهرا 7 ساله ، شیلو 6 ساله و ناکس و ویوین 3 ساله دارند ، حدود 1.95 میلیون دلار به ساختمان سازی برای آسیب دیدگان و افراد بی خانمان کمک کردند.

 

یک منبع خبری گفت:" بسیاری از هنرمندان و آدمهای مشهور باید از آنجلینا و براد درس بگیرند."

" آنها بیشتر پولهایشان را برای کمک به خیریه ها و نیازمندان خرج می کنند و قبل از اهدای پول و کمک مطمئن می شوند که این پولها به بهترین شکل ممکن خرج می شود و به دست نیازمندترین افراد می رسد."

 

 Persianv.com At site

این زوج سخاوتمند و نیکوکار ، یک میلیون دلار نیز به سیل زدگان پاکستان کمک کردند علاوه بر این ، براد و آنجلینا 700 هزار دلار به بنیاد خیریه کودکان سرطانی اهدا کردند. این بنیاد که در اسپرینگفیلد، میسوری جایی که براد بزرگ شده است ، مستقر است به نام مادر این بازیگر 47 ساله ، جین اتا نامیده شده است.

این زوج مالتی میلیونر امسال 480 هزار دلار به مردم شهر جاپلین واقع در منطقه میسوری کمک کردند . این شهر امسال بر اثر تند باد و سیلاب ویران شد . این زوج مدتی پیش به بنیادهای خیریه کامبوج نیز کمک کردند . مدوکس که یکی از فرزند خوانده های این زوج مشهور است در کشور کامبوج متولد شده است.