سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مدارس بخش مرکزی تهران تک‏شیفت می‏شود

از مهرماه آینده

مدارس بخش مرکزی تهران تک‏شیفت می‏شود

خبرنگار حسبان : بخشدار مرکزی تهران از اداره تک‏شیفت همه مدارس بخش مرکزی تهران با احداث چندین طرح آموزشی از مهرماه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خسبان از شهر پردیس ، محمود مصلحی‏ شاد در جمع مردم و مسئولان بخش مرکزی تهران اظهار کرد: اجرای طرح‏های مدرسه‏ سازی بخش مرکزی تهران با تلاش مسئولان امر و خیران مدرسه‏ ساز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه مدرسه در شهر جدید پردیس برای گشایش و بهره‏برداری آماده شده است تا در مهرماه سال آینده مورد استفاده قرار گیرد.

مصلحی‏ شاد اضافه کرد: هشت واحد آموزشی دیگر نیز مراحل ساخت خود را می‏گذرانند تا در ابتدای سال جدید تحصیلی آماده بهره‏ برداری شوند.

بخشدار مرکزی تهران از جانمایی 25 باب مدرسه دیگر در بخش مرکزی تهران خبر داد و افزود: علاوه بر 12 مدرسه تازه‏ تاسیس و دو مدرسه احداثی در سنوات گذشته، 25 باب مدرسه دیگر نیز در این بخش جانمایی شده است.

وی ادامه داد: همه تلاش مجموعه خدوم بخشداری مرکزی تهران و اداره آموزش و پرورش این منطقه سود جستن از ظرفیت خیران مدرسه‏ ساز است.

مصلحی‏ شاد اضافه کرد: به حول قوه الهی، دعای خیر مردم شریف و کمک خیران مدرسه ‏ساز از ابتدای سال تحصیلی و مهرماه 91 دیگر مدرسه دو شیفت در این بخش نخواهیم داشت.