سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

افزایش مراکز آتش‏نشانی روستایی تهران به 20 پایگاه

    نظر

مدیرکل امور روستایی استانداری تهران خبر داد

افزایش مراکز آتش‏نشانی روستایی تهران به 20 پایگاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری تهران از افزایش تعداد مراکز آتش‏نشانی مناطق روستایی در استان تهران به 20 پایگاه خبر داد.

حمید اردوخانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران  از افزایش تعداد مراکز آتش‏نشانی مناطق روستایی در استان تهران به 20 پایگاه خبر داد و اظهار داشت: این مهم در استان تهران در میان دیگر نواحی کشور بی‏نظیر است.
وی ادامه داد: پیش از این، صرفا مناطق شهری استان تهران از وجود پایگاه‏های آتش‏نشانی و خدمات ایمنی برخوردار بودند.
اردوخانی اضافه کرد: در آن شرایط، چنانچه واحدهای مسکونی، زمین‏های زراعی و محصولات کشاورزی مناطق روستایی دچار آتش‏سوزی می‏شد، امکان حضور با شتاب مناسب از شهر برای اطفای ‏حریق وجود نداشت.
مدیرکل امور روستایی استانداری تهران افزود: بدین ترتیب و طبق قوانین سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏ها، نیاز اساسی به چنین مراکزی احساس شد.
وی ادامه داد: علاوه بر این، پایگاه‏های آتش‏نشانی و خدمات ایمنی، نواحی روستایی استان تهران به 19 دستگاه خودروی آتش‏نشانی دیگر نیز مجهز می‏شوند.
اردوخانی توجه ویژه به مناطق روستایی را از اهداف دولت دهم خواند و افزود: دولت‏های نهم و دهم از ابتدای فعالیت نگاه ویژه به مباحث خدماتی مناطق روستایی را در دستور کار خود قرار داد.
مدیرکل امور روستایی استانداری تهران تصریح کرد: این مهم از جمله فرامین امام راحل (ره) و مورد تاکید در بیانات رهبر معظم انقلاب است.