سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

طرح ورزشی جدیدی در استان تهران تعریف نمی‏شود

با هدف تکمیل پروژه‏های نیمه‏تمام

طرح ورزشی جدیدی در استان تهران تعریف نمی‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: با هدف تکمیل پروژه‏های نیمه‏تمام استان تهران، طرح ورزشی جدیدی در این استان تعریف نمی‏شود.

وهاب فرهمند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: باید اولویت کاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، تکمیل طرح‏های نیمه‏تمام ورزشی این استان باشد.
وی پیرامون طرح‏های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری خاطر نشان کرد: مجموعه اداره‏کل ورزش و جوانان استان تهران افتتاح هشت طرح ورزشی را در این ایام در دستور کار خود قرار داده است.
فرهمند ادامه داد: البته تحقق این مهم مستلزم رفع مشکلاتی نظیر بحث انشعابات بوده که مواردی از این دست در قالب مکاتباتی به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: در صورت رفع موانع موجود در مسیر گشایش طرح‏های ورزشی، می‏توان شاهد بهره‏برداری از آنها در دهه فجر امسال بود.
وی پیرامون احداث استادیوم در شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه گفت: در خصوص اجرای طرح‏های عظیمی مانند مجموعه‏های ورزشی موارد مقدماتی بسیاری باید فراهم شود.
فرهمند ادامه داد: در شرایط کنونی سیاست‏های اداره‏کل ورزش و جوانان استان تهران بر تکمیل پروژه‏های نیمه‏تمام معطوف شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص زمین چمن فوتبال تختی دماوند نیز گفت: این طرح مستلزم همکاری نهادهای دیگری مانند شهرداری است تا پس از تکمیل مورد استفاده مردم قرار گیرد.
وی در خصوص دیگر طرح‏های ورزشی نیمه‏تمام شهرستان دماوند گفت: بودجه سایر طرح‏های ورزشی شهرستان دماوند نیز با جابه‏جایی اعتبار تامین می‏شود و به‌زودی شاهد بهره‏برداری از این پروژه‏ها خواهیم بود.