سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

490 هزار فرصت شغلی در تهران ایجاد می‏شود

استاندار تهران:

490 هزار فرصت شغلی در تهران ایجاد می‏شود

خبرگزاری فارس: استاندار تهران، تعهد این استان را در راستای اشتغال‏زایی در سال جاری، 490 هزار فرصت شغلی عنوان کرد.

مرتضی تمدن امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در مجموع تعداد 490 هزار شغل برای استان تهران تعهد داشته‏ایم که تا به حال، 230 هزار فرصت از این تعداد در استان تهران ایجاد شده است.
وی افزود: باید به تعداد شغل‏های تعهد شده برسیم؛ چون ظرفیت لازم را برای ایجاد اشتغال در استان تهران داریم.
استاندار تهران افزود: هدف اصلی ما در استان تهران این است که فرصت‏های شغلی در شهر تهران ایجاد نشود؛ بلکه بیشتر در شهرستان‏ها متمرکز باشد و با این نگاه، مردم را به شهرستان‏ها سوق می‏دهیم.
تمدن گفت: اگر قانون هدفمندی یارانه‏ها اجرایی نمی‏شد، قطعاً امروز در کشور دچار مشکلات فراوان و جدی می‏شدیم.
وی افزود: هدفمندی یارانه‏ها نقش معجزه‏آسایی را در اقتصاد و اتخاذ راهبردهای ما داشت و اگر هدفمندی یارانه‏ها اجرا نمی‏شد، امروز باید 15 میلیارد دلار بنزین وارد می‏کردیم.
استاندار تهران افزود: با این وضعیت، تحریم کشور به سمت بحران سوق پیدا می‏کرد.
تمدن گفت: برای مردم سطح پایین به این دلیل که به صورت نقدی مبالغی به عنوان یارانه داده می‏شود، قدرت خرید افزایش یافته و ثروت ملی بین همه مردم چه در سطوح بالا و چه در سطوح پایین عادلانه توزیع می‏شود.
وی تصریح کرد: برخی خانواده‏ها با این یارانه‏های نقدی دوباره احیا شده‏اند و هدفمندی یارانه‏ها باعث اجرای کامل قانون در همه بخش‏ها به خصوص بخش‏های صنعتی شده است.
استاندار تهران افزود: اجرای این طرح سبب اصلاح الگوهای مصرف شده است و در مجموع قانون هدفمندی یارانه‏ها یک انقلاب اقتصادی برای کشور بود و باید همه با تلاش بیشتر در جهت رشد این طرح حرکت خود را بیشتر کنند.