سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

ترافیک درون ‏شهری بومهن تعدیل می‏شود

شهردار بومهن:

ترافیک درون ‏شهری بومهن تعدیل می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن از تعدیل ترافیک درون‏شهری بومهن با راه‏اندازی مسیر کامیون‏داران این شهر خبر داد.

محمدرضا آهنگران امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طرح زیرسازی بلوار کامیون‏داران بومهن از سوی شهرداری این شهر در حال انجام است.
وی ادامه داد: مجموعه شهرداری بومهن با مساعدت شورای اسلامی این شهر و پیش از راه‏اندازی مسیر آزادراه تهران - شمال، امور مقدماتی مسیر کناری این بلوار را اجرایی خواهد ساخت.
آهنگران اضافه کرد: این مهم با مشارکت وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و تامین آسفالت مورد نیاز از سوی این نهاد محقق می‏شود.
شهردار بومهن عنوان کرد: در صورت تحقق این طرح و راه‏اندازی آن، ترافیک بومهن در زمان اوج خود تعدیل می‏شود تا رضایتمندی مردم این شهر و مسافران عبوری به نواحی شمالی کشور فراهم آید.
 
* بومهن به دنبال منابع درآمدی پایدار

وی پیرامون وضع درآمدهای شهرداری بومهن خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری بومهن از وضع درآمدی مناسبی برخوردار است.
آهنگران تصریح کرد: بودجه امسال شهرداری بومهن نزدیک به 6 میلیارد و 200 میلیون تومان بود که تاکنون بخش عمده‏ای از آن محقق شده است.
شهردار بومهن با تاکید بر لزوم ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری این شهر ابراز داشت: جذب مبالغ در قالب ساخت ‏و سازها و جرایم انواع کمیسیون‏ها برای نهاد شهرداری منابعی پایدار قلمداد نمی‏شود.
وی ادامه داد: همچنین از این رو مجموعه شهرداری بومهن در راستای ایجاد زمینه‏های لازم برای کسب درآمدهای پایدار و خدمات‏رسانی شایسته به اهالی اقداماتی را اجرایی ساخته است.
آهنگران متذکر شد: شهرداری بومهن برای دوری از درآمدهای مسکن‏وار و نزدیکی به منابع پایدار اخذ اعتبار، اقداماتی نظیر احداث مراکز معاینه فنی، جایگاه سوخت سی‏ان‏جی، میادین میوه و تره‏بار و مجتمع‏سازی تجاری را اجرایی می‏سازد.