سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

برگزاری رقابت‏های بین‏المللی دوچرخه‏سواری جام خلیج‏ فارس در تهرا

 اردیبهشت 91 صورت می‏گیرد

برگزاری رقابت‏های بین‏المللی دوچرخه‏سواری جام خلیج‏ فارس در تهران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دوچرخه‏سواری استان تهران از برگزاری رقابت‏های دوچرخه‏سواری بین‏المللی جام خلیج‏ همیشه فارس تهران در 30 اردیبهشتماه سال 91 خبر داد.

سیدمسلم سیدزاده در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از برگزاری رقابت‏های دوچرخه‏سواری بین‏المللی جام خلیج‏ همیشه فارس تهران در 30 اردیبهشت‏ماه سال 91 خبر داد و اظهار کرد: البته هنوز مسیر این مسابقات به طور قطع مشخص نشده است.
وی ادامه داد: تاکنون پیشنهاداتی از سوی کارشناسان و مسئولان امر ارائه شده که تصمیمات در این زمینه در نشست‏های آینده اتخاذ و متعاقبا اعلام می‏شود.
 
* احداث پیست کوهستان در بومهن

سیدزاده از احداث پیست دوچرخه‏سواری نیمه‏حرفه‏ای کوهستان در بومهن خبر داد و افزود: طبق پیگیری‏های به عمل آمده پیست نیمه‏حرفه‏ای دوچرخه‏سواری کوهستان بر بلندی‏های بومهن احداث می‏شود.
دبیر هیئت دوچرخه‏سواری استان تهران، بومهن را مقصد آینده مسابقات دوچرخه‏سواری رشته کوهستان در استان تهران دانست.
وی ادامه داد: برای برگزاری این مسابقات کوه‏های "قره‏داغ" (کوه سیاه) بومهن پیشنهاد شد که البته امور نهایی آن منوط به موافقت‏های مسئولان بالادستی است.
سیدزاده، حضور در اماکن ورزشی را موجب کاهش گرایش به ناهنجاری‏های اجتماعی دانست و افزود: اگر ورزش را در جامعه توسعه دهیم بی‏شک مزایای مثبت آن را در اجتماع شاهد خواهیم بود.
دبیر هیئت دوچرخه‏سواری استان تهران اضافه کرد: جوان ورزشکار، فردی مفید برای اجتماع و مصون از گزند آلودگی‏های ضد‏ اجتماعی است.