سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سارق خودرو در دماوند دستگیر شد

فرمانده انتظامی دماوند:

سارق خودرو در دماوند دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی پلیس، فرهاد قدسی اظهار کرد: سارق خودرویی که برای رهایی از محاصره پلیس سعی می‏کرد با انجام حرکات مارپیچ و ورود به معابر فرعی، از صحنه متواری شود، با سرعت عمل و هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان دماوند دقایقی پس از سرقت دستگیر شد.
وی در تشریح نحوه چگونگی این اقدام گفت: با اعلام سرقت یک دستگاه خودرو در شهر گیلاوند، اقدامات برای شناسایی خودروی مسروقه و دستگیری سارق آن آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: مأموران بلافاصله طرح مهار را در جاده اصلی به اجرا درآورده و با گشت‏زنی مداوم در سطح حوزه موفق شدند، دقایقی بعد این خودرو را شناسایی کنند.
قدسی بیان کرد: مأموران پس از شناسایی خودروی مسروقه برای توقف آن اقدام کردند؛ اما راننده بدون توجه به دستور پلیس، سعی می‏کرد با انجام حرکات مارپیچ و ورود به معابر فرعی متواری شود.
وی تصریح کرد: همین امر باعث تعقیب و گریزی چند دقیقه‏ای میان راننده و مأموران شد که در نهایت با سرعت عمل و هوشیاری مأموران، خودرو متوقف و سارق برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شد.
قدسی گفت: متهم در بازجویی‏های انجام شده علاوه بر جرم خود، به دو فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در حوزه تهران بزرگ اعتراف کرد که در بازرسی از مخفیگاه وی خودرو و اموال مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از شهروندان خواست که در هنگام ترک خودرو از قفل بودن درب‏ها و بالا بودن شیشه‏ها اطمینان حاصل کنند.