سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اهتمام مسئولان برای رعایت بی‏طرفی در انتخابات

بخشدار رودهن خواستار شد

اهتمام مسئولان برای رعایت بی‏طرفی در انتخابات

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن خواستار اهتمام و دقت ویژه‏ای از سوی مسئولان در رعایت بی‏طرفی و نیز جلوگیری از حمایت، جانب‏داری و یا تخریب حزب و یا نامزدهای انتخاباتی شد.

رضا طاهرخانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: رسیدگی به امور مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه از اهداف دولت‏های نهم و دهم است.
وی ادامه داد: این مهم بارها از سوی احمدی‏نژاد در جلسات هیئت دولت و همایش‏های مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.
بخشدار رودهن اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها و اجرای طرح مسکن مهر را از اقدامات شجاعانه دولت‏های نهم و دهم خواند که دولت‏های گذشته از انجام آن ناتوان بودند.
طاهرخانی اضافه کرد: همه مسئولان منطقه نیز باید با الگوبرداری از منش هیئت دولت و شخص ریاست جمهوری تمام توان خود را در راستای آسایش و آرامش مردم به کار گیرند.
بخشدار رودهن ادامه داد: بزرگترین کار دولت نهم و دهم حضور شخص رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در همه استان‏ها، شهرستان‏ها و همچنین برخی نواحی روستایی کشور بود.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر لمس مشکلات مردم و تلاش در راستای رفع آن در سطح بخش رودهن صورت می‏گیرد و امیدوارم خداوند متعال توفیق رفع مشکلات خلق را بر ما محقق سازد.
طاهرخانی با تاکید بر برگزاری اتنخاباتی شایسته در بخش رودهن اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان محور اصلی تصمیم‏گیری‏های کشوری دارای جایگاهی رفیع است.
بخشدار رودهن ادامه داد: از این رو باید تمام توان، سعی و تلاش خود را راستای امانت‏داری و صیانت از آرای مردم بسیج کرد.
وی با استناد به قانون 11 انتخابات یادآور شد: از آنجایی که همه ارگان‏ها موظف به همکاری در برگزاری انتخابات هستند؛ نیروهای انسانی ادارات در صورت لزوم باید در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار گیرد.
طاهرخانی اضافه کرد: وظیفه همه ما ایجاد تعامل، اتحاد و همدلی در جلب اعتماد مردم است تا بتوانیم شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در پای صندوق آرای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.
طاهرخانی از آمادگی کامل بخش رودهن برای برگزاری انتخاباتی سالم خبر داد و افزود: برگزار کننده اصلی انتخابات از جمله هیئت‏های اجرایی، نظارت، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای از خود مردم هستند و هر آنچه که در انتخابات حاصل می‏شود به مردم اعلام خواهد شد.
وی همچنین خواستار اهتمام و دقت ویژه‏ای از سوی مسئولان در رعایت بی‏طرفی و نیز جلوگیری از حمایت، جانب‏داری و یا تخریب حزب و یا نامزدهای انتخاباتی شد.