سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

حرکت در چارچوب قانون انتخاباتی بدون حاشیه را رقم می‏زند

فرماندار فیروزکوه:

حرکت در چارچوب قانون انتخاباتی بدون حاشیه را رقم می‏زند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند تا انتخاباتی پرشور و نشاط و بدون حاشیه برگزار شود.

سعید افشارنادری در گفت‏وگو با فارس در شرق استان تهران بیان کرد: در انتخابات شهرستان فیروزکوه در حوزه فرعی شهرستان دماوند قرار دارد.
وی اضافه کرد: بر اساس برنامه زمان‏بندی و برنامه دستوری وزارت کشور عملاً کار خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات آغاز کردیم و اساس معتمدان را به هیئت نظارت استان تهران ارسال کردیم که پس از پاسخ هیئت نظارت نسبت به تشکیل هیئت اجرایی اقدام می‏شود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: ستاد انتخابات در شهرستان فیروزکوه از مدتی قبل را‏ه‏اندازی و کمیته‏های مختلف در زمینه‏های آموزشی، تدارکات، حقوقی و نقلیه و ... تشکیل شده است.
افشارنادری ادامه داد: تاکنون چند جلسه برگزار شد و هماهنگی‏ها برای تامین نیازمندی‏ها و زیرساخت‏های لازم برای فرآیندهای جدید انتخاباتی از طریق رایانه‏ای انجام شده و درصدد رفع کمبودها هستیم.
وی اضافه کرد: با گرم شدن فضای انتخابات و به پیش رفتن زمان، بحث قانون‏مندی را باید در نظر داشته باشیم و همه باید در چارچوب قانون حرکت کنیم تا انتخاباتی پرشور و نشاط و بدون حاشیه برگزار شود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: کسانی که می‏خواهند به عنوان نامزد انتخاباتی در این عرصه فعالیت کنند، بیش از همه باید پایبند به قانون باشند.
افشارنادری اظهار کرد: همان طوری که مردم عزیزمان در سنوات و دوره‏های قبل، حضور پرشور و پررنگی داشتند در این دوره هم باید حضور پرشور و با نشاطی داشته باشند.
وی گفت: وظیفه ما بر اساس ماموریت‏هایی که قانون تعریف کرده، بسترسازی و تامین امکانات و تدارکات لازم و مهیا کردن شرایط برگزاری انتخابات پرشور در کنار کاندیدا‏های اصلح است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: در فرآیند برگزاری انتخابات نقش مردم چشم‏گیر است به طوری که برگزاری انتخابات با حضور معتمدان در هیئت‏های اجرایی و شعب اخذ رای و دیگر عرصه‏ها صورت می‏پذیرد.
افشارنادری تاکید کرد: کسانی که این توان و شرایط مطابق با قانون را در خود می‏بینند، دیدگاه‏ها، نظرات و طرح‏های جدید خود را ارائه و در معرض رای مردم قرار دهند.
وی همچنین با اشاره به کشف پهپاد جاسوسی آمریکا گفت: اقدام مقتدرانه‏ای که ایران اسلامی در تصاحب هواپیمای جاسوسی آمریکا انجام داد، تحلیل آن را باید در غالب یک فرآیند و پروسه‏ای دید و بررسی کرد که چقدر این موضوع حائز اهمیت است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: آمریکا در ماه‏های اخیر با توجه به فشارهایی که متحمل شده و شکست‏هایی که در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام و در دنیا داشته، همواره به دنبال این بود که این فشارها را کاهش دهد.
افشارنادری تصریح کرد: آمریکا اقداماتی در
ارتباطبا متهم ‏کردن طرح رابطه با حقوق بشر و انرژی هسته‏ای انجام داده و همچنین متهم کردن ایران به ترور سفیر عربستان و تحریم‏هایی که در محافل سیاسی آنها با ایران صورت گرفته، همه در راستای منزوی کردن ایران بوده است.
وی اظهار کرد: آمریکا نه تنها در این ارتباط توفیق به دست نیاورده بلکه شکست‏های متوالی در عرصه بین‏المللی بر آن وارد شده و خروج نظامیان آمریکا از عراق از نمونه‏های این شکست است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: بسیاری از تحلیل‏گران بر این موضوع اذعان دارند و اعتراف کردند که با خروج نظامیان و شکست آمریکا در عراق قدرت ایران اسلامی در منطقه افزایش پیدا کرده است.
افشارنادری با اشاره به شکست پی در پی وابستگان آمریکا در منطقه مثل حکام مصر، تونس و لیبی تصریح کرد: باید به موضوع دستیابی ایران اسلامی به هواپیمای جاسوسی در همین مجموعه و راستا پرداخته شود.
وی افزود: با در نظر گرفتن این موضوع، اقداماتی که آمریکا انجام داده و شکست‏هایی که بر آن وارد شده، بار دیگر ثابت کرده ایران نه تنها در عرصه سیاسی و اطلاعاتی دارای قدرت بالایی است بلکه در زمینه هوا و فضا و عرصه‏های نظامی از توان بسیار بالایی برخوردار است و با این اقدام بیشترین لطمه بر آمریکا وارد شد.