سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

الحاق دشت ناصر به بخش شهری فیروزکوه

رئیس شورای شهر فیروزکوه خبر داد

الحاق دشت ناصر به بخش شهری فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر فیروزکوه گفت: در سفر محمودی معاون استاندار تهران به این شهرستان تصویب شد که مجموعه دشت ناصر نیز به بخش شهری فیروزکوه الحاق شود.

محمد درویشی در گفت‏و‏گو با فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: شورای شهر فیروزکوه هر هفته به صورت مستمر هفت جلسه رسمی و علنی برگزار می‏کند.
وی اضافه کرد: همچنین شورای شهر فیروزکوه چندین جلسه به صورت کارگروهی و کمیسیونی برگزار می‏شود.
رئیس شورای شهر فیروزکوه تصریح کرد: هدف اصلی ما و آنچه در مجموعه شورای شهر مدنظر است، رضایت بیشتر شهروندان و مردم است و تلاش مجموعه شورا و شهرداری بر این است که بتوانیم خدمات لازم و امکانات مورد نیاز را برای مردم فراهم کنیم.
درویشی افزود: از مهم‏ترین برنامه‏های شورای شهر، احداث ساختمان شهرداری فیروزکوه است که قصد داریم با همکاری مجموعه استانی و اعتبارات لازم یک ساختمان درخور شان شهروندان فیروزکوهی و برای تکریم از آنها ایجاد کنیم.
وی تاکید کرد: طبق رایزنی‏های انجام شده، ساختمان شهرداری فیروزکوه در ابتدای شهر در چمن
کلفور جنب موزه حیات‏وحش احداث می‏شود.
رئیس شورای شهر فیروزکوه بیان کرد: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته و جلساتی که اعضای شورای شهر با شهردار فیروزکوه داشتند، قرار بر این شد که مکان ساختمان شهرداری قدیمی که تخریب شد به یک مرکز اداری، تجاری، خدماتی برای ایجاد منبع درآمدی دیگر برای شهرداری تبدیل شود.
درویشی اظهار کرد: همچنین در طبقه‏های فوقانی این مرکز، ایجاد دفتر شورای شهر و مهمان‏سرای شهرداری به تصویب رسیده است.
رئیس شورای شهر فیروزکوه اضافه کرد: در سفر محمودی معاون استاندار تهران به شهرستان فیروزکوه تصویب شد که مجموعه دشت ناصر نیز به بخش شهری فیروزکوه الحاق شود و از ابتدای روستای لاسم، ورودی شهر فیروزکوه آغاز می‏شود.
درویشی تاکید کرد: همچنین قرار شد از ابتدای میدان امام علی (ع) تا دشت ناصر به جای نیوجرسی‏ها در این مسیر مجموعه‏ای گردشگری از فضای سبز، پارک، استراحتگاه، امکانات بازی و ... برای مسافران، گردشگران و مردم در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: با ابلاغ اعتبارات دیگر به شورای شهر، پیاده‏روسازی از میدان امام خمینی (ره) تا سه‏راه تامین ماسه ادامه خواهد یافت.
رئیس شورای شهر فیروزکوه افزود: شهر فیروزکوه با توجه به قرار گرفتن در بین سه استان مهم کشور، جای پیشرفت دارد و ظرفیت‏های زیادی را به خود اختصاص داده است.
درویشی اضافه کرد: هر ساله در طول ایام سال به ویژه در فصل تابستان شاهد حضور گردشگران، مسافران و بازدیدکنندگان زیادی در فیروزکوه هستیم که باید سامان‏دهی لازم را برای رسیدگی‏ بیشتر به آنها انجام دهیم و امکانات رفاهی کامل‏تری را برای آنها فراهم کنیم.
رئیس شورای شهر فیروزکوه اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری در راستای توسعه فضای سبز شهری همه ساله گام‏هایی را برداشته است.
درویشی همچنین به بهبود وضعیت سرانه فضای سبز فیروزکوه اشاره و اظهار کرد: همچنین شهرداری و شورای شهر فیروزکوه افزایش پارک‏ها و درخت‏کاری بیشتر به ویژه در قسمت شهرک کوهسار و ورودی‏های شهر برای زیباسازی نمای شهر و فضای اقامتی مردم را در دستور کار خود همواره قرار داده است.
وی بیان کرد: سال گذشته 14 درصد از بودجه‏‏ها به طرح‏های عمرانی اختصاص یافت و 26 درصد از بودجه با موضوعات جاری بسته شد.
رئیس شورای شهر فیروزکوه خاطرنشان کرد: امسال نیز به همین ترتیب عمل شد و با توجه به کمبود بودجه شهرداری باید همین منوال را ادامه دهیم تا بتوانیم در راستای اجرای طرح‏های عمرانی گام‏های بیشتری برداریم.