سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

90 درصد املاک بومهن سند مالکیت ندارند

شهردار بومهن:
90 درصد املاک بومهن سند مالکیت ندارند

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن گفت: 90 درصد از املاک شهر بومهن سند مالکیت ندارند.

خبرگزاری فارس: 90 درصد املاک بومهن سند مالکیت ندارند

محمدرضا آهنگران در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نداشتن سند مالکیت املاک بومهن برای مردم اغلب محروم این شهر مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.
وی با قدردانی از حمایت‌های مردم بومهن خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن در این پنج سال از حمایت کامل مردمی برخوردار بودند.
آهنگران ادامه داد: علاوه بر این همراهی صمیمانه امام جمعه، استانداری، فرمانداری تهران و بخشداری مرکزی نیز طی این مدت به بهبود وضع مدیریت شهری بومهن انجامیده است.
شهردار بومهن با گلایه از تخریب معابر از سوی برخی ادارات دولتی این شهر گفت: خوشبختانه همکاری نهادهای خدماتی مستقر در بومهن با شهرداری این شهر مناسب است.
وی ادامه داد: اما متاسفانه گاه برخی از این ادارات بدهی خود برای تخریب آسفالت معابر را پرداخت نکرده و شهرداری را با مشکل روبه‏رو می‌سازند.
آهنگران پست و مقام را تنها فرصتی برای خدمتگزاری خواند و افزود: حضور در جایگاهی اداری تنها فرصتی مغتنم برای انجام فریضه خدمت به مردم است.
شهردار بومهن تصریح کرد: آنچه که در نزد باری تعالی و مردم به یادگار مانده و برای آخرت ذخیره می‌شود، خدمت به خلق و جلب رضایت هم‏نوعان است.