سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بومهن نیازمند مکان بهداشتی دفن زباله است

شهردار بومهن:
بومهن نیازمند مکان بهداشتی دفن زباله است

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن گفت: بومهن نیازمند مکانی برای دفن بهداشتی زباله‌های شهری است.

خبرگزاری فارس: بومهن نیازمند مکان بهداشتی دفن زباله است

محمدرضا آهنگران در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر مکان کنونی دفن زباله‌های شهری بومهن منطقه گندک است.
وی ادامه داد: اما این محل در 40 کیلومتری بومهن قرار دارد که این فاصله طولانی در طول فصول سرد سال و بارندگی‌های شدید امکان دسترسی به آن را دشوار می‌سازد.
آهنگران از نصب 700 باکس زباله مکانیزه در بومهن خبر داد و افزود: با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده 700 باکس زباله مکانیزه در معابر درون‏شهری بومهن نصب شد.
شهردار بومهن ادامه داد: در سایه این کارکرد شیوه سنتی جمع‏آوری زباله‌های شهری بومهن به سبک مدرن تغییر حالت یافت تا خدمات بهتری به مردم این خطه ارائه شود.
وی افزود: علاوه بر این شهرداری بومهن برای انتقال هر چه بهتر زباله‌های شهری یک دستگاه تریلر زباله‏بر را خریداری و به ناوگان موتوری خدماتی این شهر اضافه کرد.
آهنگران از افزایش آمار ادوات سنگین خدماتی در بومهن خبر داد و گفت: شهرداری بومهن در پنج سال گذشته موفق به توسعه ناوگان خودرویی خدماتی خود شده است.
شهردار بومهن تصریح کرد: 22 دستگاه خودروی سنگین و 28 دستگاه خودروی سبک با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال توسط شهرداری و با موافقت اعضای شورای اسلامی بومهن خریداری شد.
وی ادامه داد: علاوه بر این کمک‌های دیگری از سوی سازمان شهرداری‌ها برای تهیه ادوات سنگین خودرویی نیز در تجهیز ناوگان خدماتی این شهر کمک بسزایی شمرده می‌شود.
آهنگران با اشاره به اعتبارات پروژه‌های اجرایی در بومهن عنوان کرد: جایگاه سوخت سی‏ان‏جی به صورت مشارکتی، مرکز معاینه فنی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان، ساختمان شواری شهر با اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان، بهسازی ورودی شهر با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان، بلوار سپاه با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان، بلوار بسیج با اعتباری بالغ بر 175 میلیون تومان و پل عابر پیاده مکانیزه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان به بهره‏برداری رسیده است.