سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

رنج فضای سبز بومهن از کمبود منابع آبی

شهردار بومهن خبر داد:
رنج فضای سبز بومهن از کمبود منابع آبی

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن از مشکل کمبود منابع آبی در اجرای طرح‌های فضای سبز این شهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: رنج فضای سبز بومهن از کمبود منابع آبی

محمدرضا آهنگران در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهر بومهن به لحاظ شرایط اقلیمی بر روی یک صخره بزرگ سنگی استقرار یافته است.
وی ادامه داد: چنین وضع اقلیمی در بومهن منابع غنی آب را دور از دسترس این منطقه قرار داده و تهیه این ماده حیاتی برای ایجاد فضای سبز با مشکلات بسیاری همراه است.
آهنگران از افزایش سرانه فضای سبز بومهن در سال‌های اخیر خبر داد و افزود: به رغم کاستی‌های موجود در تهیه منابع آبی، با تلاش شبانه‏روزی مجموعه خدوم خانواده بزرگ شهرداری بومهن و همراهی همیشگی اعضای شورای اسلامی شهر سرانه  فضای سبز این خطه افزایش یافته است.
شهردار بومهن تصریح کرد: سرانه فضای سبز بومهن نسبت به سال‌های گذشته از هفت به 16 ارتقاء یافته است.
وی ادامه داد: شهرداری بومهن در پنج سال گذشته موفق به احداث چهار پارک تفریحی با مساحت‌های 2 هزار، 3 هزار، 4 هزار و 5 هزار متر شده است.
آهنگران با اشاره به اجرای برخی امور خدماتی در بومهن خاطرنشان کرد: شهرداری بومهن از سال 86 بدین سو نزدیک به 72 هزار و 625 متر طول جدولگذاری را با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال اجرایی ساخته است.
شهردار بومهن ادامه داد: علاوه بر این نزدیک به 667 هزار و 26 تن عملیات آسفالت‏ریزی در سطح شهر بومهن با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 700 میلیون تومان صورت گرفته است.
وی افزود: پارک بهاران در 5 هزار متر، پارک موتوری در یک‏هزار و 500 متر، پارک فجر در 3 هزار متر، پارک سیاهبند در 5 هزار متر، پارک دره‏باغ که در حال زیرسازی است، مرکز اورژانس، ساخت مجتمع تجاری، میدان میوه و تره بار، ساختمان آتش‏نشانی، پل سواره‏رو شهرآباد، بلوار کامیون‏داران و سه دستگاه پل غیرمکانیزه عابر پیاده از دیگر خدمات شهرداری بومهن است.
آهنگران از اجرای 8 هزار مترمربع پروژه پیاده‏روسازی در بومهن خبر داد و افزود: شهرداری بومهن اجرای طرح پیاده‏روسازی در 8 هزار مترمربع را در دستور کار خود قرار داده است.