سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مقاوم سازی بافتهای فرسوده نیاز اساسی فیروزکوه است

نیکزاد در گفتگو با مهر:
مقاوم سازی بافتهای فرسوده نیاز اساسی فیروزکوه است
فیروزکوه - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی فرمانداری فیروزکوه اظهار داشت: مقاوم سازی بافتهای فرسوده نیاز اساسی شهرستان فیروزکوه است.

هوشنگ نیکزاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بافتهای فرسوده قابل توجهی در فیروزکوه وجود دارد که باید نسبت به مقاوم سازی این مناطق با توجه به اینکه فیروزکوه روی گسل زلزله قرار گرفته است، اقدام شود.

وی گفت: اگر فعالیتی در خصوص مقام سازی بافتهای فرسوده فیروزکوه انجام نشود، هنگام وقوع زلزله، بافت فرسوده فیروزکوه لطمه فراوانی می بیند و خسارات زیادی به منطقه وارد خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به اقدامات مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمینه مقاوم ‏سازی بافت فرسوده  ادامه داد: دهیاریها باید توجه خود را به سمت بافتهای فرسوده روستاها معطوف کنند و نهایت تلاش را در این زمینه ملزوم دارند.

هنوز مشکل آنتن دهی در روستاهای فیروز کوه وجود دارد

وی به مشکلات مخابراتی و آنتن دهی برخی روستاهای فیروزکوه اشاره کرد و بیان داشت: در برخی از روستاهای شهرستان فیروزکوه هنوز آنتن ‏دهی تلفنهای همراه اول و ایرانسل وجود ندارد.

نیکزاد افزود: برای رفع مشکل آنتن دهی، 80 درصد کارها انجام شده است و 20 درصد باقیمانده نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی مرتفع می شود.

وی عنوان کرد: لزوم تجهیز ایستگاههای آتش‏نشانی در فیروزکوه امری جدی است و این شهرستان به یک دستگاه جرثقیل برای ستاد مدیریت بحران نیازمند است که با هماهنگیهای صورت گرفته با مدیریت کل ستاد بحران استان تهران، این مهم نیز به زودی محقق می شود.

معاون امور عمرانی فرمانداری فیروزکوه با بیان اینکه برگزاری مانورهای آموزشی جزو برنامه های فیروزکوه است، ادامه داد: پایگاههای اورژانس و 115 در فیروزکوه دایر است و امداد جاده‏ای نیز در این شهرستان خدمات خوبی ارائه می‏ دهد.