سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

نباید همه تقصیرات را به پای مسئولان نوشت

فرماندار دماوند با اشاره به تغییرات پیاپی مدیران:
نباید همه تقصیرات را به پای مسئولان نوشت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: بسیاری از تغییرات ساختار سیاسی منبعث از خواسته‏هایی است که باید به آنها توجه کرد و برای تغییرات پیاپی مدیران، نباید همه تقصیرات را به پای مسئولان نوشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرساد در آیین تودیع و معارفه بخشدار رودهن اظهار داشت: بسیاری از تغییرات و تحولات ساختار سیاسی منبعث از موارد و خواسته‏هایی است که باید به آنها توجه کرد و برای تغییرات پیاپی مدیران، نباید همه تقصیر را بر عهده مدیران گذاشت.
وی ارتباط نزدیک با مردم را سر لوحه کاری مسئولان شهرستان دماوند خواند و افزود: سرلوحه کار مجموعه فرمانداری شهرستان دماوند و به طبع آن تمام دستگاه‏های دولتی ارتباط کاری نزدیک با مردم است.
قاسمی‏فرساد با اشاره به انتخابات آتی عنوان کرد: پس از امور خدماتی به مردم و رفع مشکلات آنها انتخابات آتی را می‏توان به عنوان مبحث مهم شهرستان دماوند برشمرد.
فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: ایران امروز مصداق واقعی آزادی یک کشور متمدن در جهان است و این امر در انتخابات آزاد این کشور به وضوح قابل ملاحظه خواهد بود.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری انتخاباتی شایسته در شهرستان دماوند عنوان کرد: شهرستان دماوند با تمام داشته‏های خود برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرنشاط و با حضور حداکثری مردم تلاشی وافر خواهد داشت.
قاسمی‏فرساد با اشاره به عوامل نظارتی مختلف بر انتخابات یادآور شد: با وجود عواملی نظارتی مهمی نظیر شورای نگهبان،عوامل مردمی، دستگاه‏های نظامی و انتظامی امنیت صندوق آرای مردم تضمین شده است.
فرماندار شهرستان دماوند خدمتگزاری به مردم را محور عملکرد دولت خواند و گفت: دولت مردمی نهم و دهم خدمت به مردم را محور سیاست‏های خود قرار داد و بر رسیدگی به مناطق محروم اهتمامی ویژه دارد.
این جلسه با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، معاون فرماندار دماوند و دیگر مسئولان محلی برگزار شد.