سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

علی رضایی در مراسم بزرگداشت قربانیان بازداشتگاه کهریزک شرکت کرد.

علی رضایی در مراسم بزرگداشت قربانیان بازداشتگاه کهریزک شرکت کرد.
به گزارش مشرق به نقل از افکارنیوز، در حالی که برخی سایت ها روز پنجشنبه (??/?/??) خبر از فرار علی رضایی ،فرزند دوم محسن رضایی، فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس داد که علی رضایی در مراسم بزرگداشت قربانیان بازداشتگاه کهریزک شرکت کرد.

علی رضایی، فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه مراسم سالگرد محسن روح الامینی، در پاسخ به این پرسش خبرنگار «تابناک» که آیا برای انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی نامزد خواهد شد یا نه؟ ضمن تکذیب این شایعات به خبرنگار ما گفت:«در ایران بدون شایعات نمی شود زندگی کرد و ما عادت کرده ایم با شایعات زندگی کنیم. از اعضای خانواده ما ،به ویژه من و پدرم، به هیچ وجه قصد کاندیداتوری برای انتخابات مجلس نداریم ولی از لیست اصولگرایان مورد تائید پدرم،حمایت خواهم کرد.»

جانشین رئیس دفتر دبیر محمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: انتخابات را باید به فرصتی برای کارامدی نظام وخدمت به مردم تبدیل کرد؛ لذا کسانی که بخواهند با سهم خواهی خود را به مردم و نظام تحمیل کنند جایی در میان ملت نخواهند داشت»

وی در آخر خاطرنشان کرد:« من معتقدم افراد شایسته ای درکشور هستند که می توانند با رفتن به مجلس کارامدی نظام را تقویت کنند. ازطرف دیگر مشارکت گسترده مردم پس از فتنه ها و انحرافات اخیر فرصتی است برای اثبات وفاداری ما و همه ملت نسبت به رهبر فرزانه انقلاب و نظام اسلامی و بی تردید ما آن را غنیمت خواهیم شمرد».