سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

پیکه: شانس بارسا و یوونتوس برابر است

پیکه: شانس بارسا و یوونتوس برابر است/دوست دارم در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال بازی کنم

مدافع میانی و قدیمی بارسلونا معتقد است شانس موفقیت تیمش در فینال لیگ قهرمانان 50 درصد است.

خبرگزاری فارس: پیکه: شانس بارسا و یوونتوس برابر است/دوست دارم در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال بازی کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، ژرارد پیکه 3 روز بعد از راهیابی به ایستگاه آخر لیگ قهرمانان اروپا در مورد رویارویی با یوونتوس نظرش را بیان کرد.

وی گفت: یوونتوس تیمی عالی است که دورتموند، موناکو و رئال مادرید را حذف کرده است. فکر می‌کنم هم ما و هم یوونتوس شانسی برابر با یکدیگر برای قهرمانی داریم. 

او ادامه داد: بازی بسیار سختی در برلین در انتظارمان است. پیکاری مسلما برای هر یک از دو تیم می‌تواند با توجه به نتیجه آن،‌تاریخ‌ساز باشد.

این ستاره همچنین عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم در آن بازی نتیجه بگیریم. اما به طور کلی دوست دارم تا قبل از آنکه بازنشسته شوم،‌ یکبار با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان روبه‌رو شوم.

پیکه معتقد است وجود بازیکنان بسیار ارزشمندی همچون مسی، اینیستا، ژاوی، ماسکرانو و بوسکتس در ترکیب بارسا،‌ زمینه‌های موفقیت را در فصل جاری فراهم کرده است.

این مدافع میانی با تجربه عنوان کرد: بارسا باید ارزش بازیکنانی مثل مسی، اینیستا ، ژاوی ،‌ماسکرانو ،‌بوسکتس و خودم را بداند.اگر چنین بازیکنان توانمند و فوق‌العاده با تجربه در ترکیب تیم وجود نمی‌داشتند،‌بارسا نمی‌توانست به این خوبی کار کند