سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

روابط عمومی شبکه تهران

شاخه طوبی عنوان ویژه برنامه ای از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه تهران است که امشب 15 شهریور ماه ساعت 21:50 دقیقه روی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، محسن رنگینی تهیه کننده برنامه "شاخه طوبی " در توضیح این برنامه گفت: این برنامه در شب میلاد با سعادت امام رضا ( ع) با کارشناسی حجت الاسلام محمدرضا میلانی نژاد با موضوع برکات حضور امام رضا (ع) در ایران بر روی آنتن می‌رود. 

رنگینی ادامه داد: گروه همخوانی ، میان برنامه و  وله های متعدد از بخش های این برنامه است که به مدت 55 دقیقه با اجرای سید علیرضا قوامی از شبکه تهران پخش می‌شود.


تکلیف خادم در هیات رئیسه فیلا فردا مشخص میشود

ورزشی > کشتی - وزنه برداری
با برگزاری انتخابات در تاشکند؛
تکلیف خادم در هیات رئیسه فیلا فردا مشخص می‌شود
انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی با حضور 20 نامزد صبح روز یکشنبه 16 شهریور ماه در هتل رادیسون تاشکند ازبکستان برگزار می شود. امیررضا خادم از ایران نیز در کنار سایر رقبا برای نشستن روی یکی از صندلی های هیات رئیسه رقابت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این کنگره علاوه بر برگزاری انتخابات هیأت رئیسه، انتخابات برای تعیین رئیس فیلا، با حضور نناد لالوویچ تنها نامزد این پست برگزار می شود.

20 نامزد از سراسر دنیا برای عضویت در هیأت رئیسه فیلا رقابت می کنند که هه گه دوش از مجارستان، مامیاشویلی از روسیه، روزیف از ازبکستان،‌ زنوف از بلغارستان، مارینا پلیکانو از ایتالیا، فواد مسکوت رئیس کنفدراسیون کشتی آفریقا از مراکش، البروس تدیف از اوکراین، هدیکه تومی یاما از ‍‍ژاپن، جاکا راهالا از فنلاند، پدرو گاما فیلو از برزیل، داگوادورج از مغولستان،‌ راج سینگ از هند،‌ کارل مارتین دیتمن از آلمان،‌ دانیل ایگالی از نیجریه،‌ حامد عبدالکریم از عراق،‌ نستور راویلسون از ماداداسگار، آلونه سار از سنگال،‌ نئول سامپسون از جامائیکا و پرانس واندی از سیرالئون در کنار امیررضا خادم نماینده ایران رقابت می کنند.

اعضای هیأت رئیسه فیلا 18 نفر می باشند که گفته می شود در تاشکند رقابت برای 8 صندلی می باشد که از میان آن ها باید حتما یک نفر زن باشد. ضمنا در نهایت از میان این نفرات از هر قاره تنها دو نفر باید در میان نفرات منتخب هیئت رئیسه حضور داشته باشند


کارت پایان خدمت 13 فوتبالیست باطل شد

ورزشی > فوتبال - فوتسال
آخرین اخبار از پرونده جنجالی؛
کارت پایان خدمت 13 فوتبالیست باطل شد/ تشریح وضعیت 95 پرونده سربازی
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد از بین 95 پرونده ای که در مورد کارت های پایان خدمت بازیکنان فوتبال به این سازمان ارجاع داده شده بود، پس از بررسی های انجام شده کارت پایان خدمت 13 فوتبالیست باطل شد. این سازمان همچنین تاکید کرد وضعیت برخی از این بازیکنان به دلیل نامشخص بودن در حال بررسی است و بزودی نتیجه نهایی این بررسی ها اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان وظیفه عمومی وضعیت خدمتی برخی از فوتبالیست ها را که اسامی آنان از سوی مراجع ذی ربط به این سازمان اعلام شده از مدت ها قبل با احضار آنان، پیگیری کرده  و نتایج حاصله را به شرح ذیل اعلام می کند.

1- از بین تعداد 95 نام اعلام شده ،56 مورد از اسامی دارای معافیت پزشکی ، 26 مورد دارای معافیت ایثارگری والدین ،7 مورد دارای معافیت کفالت ، 3 مورد دارای معافیت سه برادری و 3 مورد دیگر نیز مربوط به معافیت تحصیلی هستند.

2- با بررسی های انجام شده توسط سازمان وظیفه عمومی تاکنون کارت معافیت از خدمت 21 نفر مورد تایید قرار گرفته و کارت معافیت 13 نفر نیز باطل شده است که این افراد به خدمت سربازی اعزام خواهند شد، همچنین وضعیت بقیه افراد، در حال بررسی است و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است که برخی از نام های مطرح شده در سال های اخیر، بازیکن تیم های رسمی فوتبال نبوده اند.

3- درخصوص تخلفات صورت گرفته، پرونده قضائی در یکی از استان های کشور مطرح و در حال رسیدگی است.

4- سازمان وظیفه عمومی ناجا به استناد مدارکی که مشمولان متقاضی معافیت های مقرر در قانون خدمت وظیفه عمومی ارائه می دهند، کارت معافیت از خدمت برای آنان صادر می کند، لذا این سازمان خود را موظف می داند چنانچه پس از بررسی مشخص شود که مدارک ارائه شده از سوی برخی از بازیکنان فوتبال برای اخذ معافیت از خدمت نامعتبر است، کارت های صادره آنان، باطل خواهد شد.

5- سازمان وظیفه عمومی ناجا طی سالیان گذشته بیش از هزاران فوتبالیست و ورزشکاران قهرمان ایران اسلامی را با صدور مجوزهای قانونی جهت شرکت در مسابقات، همراهی کرده و تلاش شده است برای حضور موفق آنان درمیادین ورزشی ، شرایط مساعدی فراهم شود بدیهی است در صورت بروز هرگونه تخلف و سوء استفاده از حسن نیت این سازمان، قاطعانه با این موضوع برخورد می شود


احداث زائرسرا در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

 

استانها > مرکز > تهران
عطائی خبر داد:
احداث زائرسرا در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)
ری - خبرگزاری مهر: قائم مقام شهردار منطقه 20 از شروع عملیات اجرایی احداث زائرسرای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ضلع جنوب این حرم شریف و بهره برداری آن در سه ماه آینده خبر داد.

اصغر عطائی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بعد مذهبی منطقه 20 به علت وجود حرم مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان همیشه برای مدیریت شهری این منطقه مورد توجه بوده، اظهار داشت: فضایی 3 هکتاری در مجاورت این حرم شریف برای احداث زائرسرا جانمایی شده است و فاز اول آن با ظرفیت 100 خانوار تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه به منظور تامین امنیت عمومی و رفاه حال زائران و مسافران شهرری، ساماندهی آنها در دستور کار مدیریت شهری منطقه 20 قرار گرفته است افزود: برای احداث این زائرسرا از  سازه های پیش ساخته که مقاوم به حریق هستند استفاده خواهد شد و تمامی امکانات رفاهی و عمومی نظیر سرویس بهداشتی، محل شستشوی البسه و ظروف و...در این فضا پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه زائرسرا برای زائران و مسافران کاملا رایگان است، اعلام کرد: نزدیکی به حرم و مراکز خرید، سهولت دسترسی به شبکه بزرگراهی امام علی(ع)، شهید آوینی و شهید کریمی و بوستان عطر یاس که در مجاورت این فضای اسکان قرار گرفته و عملیات عمرانی آن در دست اجراست، از دلایل انتخاب این محل است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 تهران، رونق اقتصادی و آشنایی با ظرفیت های سرمایه گذاری شهرری را از مهمترین پیامدهای احداث زائرسرا برشمرد و گفت: جذب سرمایه گذار برای احداث هتل، هتل آپارتمان و زائرسرا از دغدغه های همیشگی مدیریت شهری منطقه 20 بوده است که با اجرای طرح زودبازده و سریع الاجرای احداث این زائرسرا، نقش تاثیرگذاری برای جلب مشارکت بخش خصوصی خواهد داشت.


مسکن مهر به دست دلالان افتاده است

 

استانها > مرکز > تهران
حجت الاسلام خدیری:
عنوان پایتخت مسکن مهر برای پرند درست نبود/ مسکن مهر به دست دلالان افتاده است
پرند-خبرنگار حسبان: امام جمعه پرند با توجه به مشکلات عدیده مسکن مهر و تذکر جدی رهبری در پیگیری و رفع مشکلات از سوی دولت گفت: معتقدم نام و عنوان پایتخت مسکن مهر برای شهر جدید پرند درست نبود.

به گزارش خبرنگارحسبان، حجت الاسلام محمد خدیری در خطبه های دیروز نماز جمعه شهر جدید پرند با اشاره به ساخت مسکن مهر در سطح کشور بویژه در این شهر، سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به دولت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: رهبری فرمودند باید این کار به طور جدی پیگیری شود و به اتمام برسد، معتقدیم که مشکلات مسکن مهر باید بزودی در این شهر نیز برطرف شود، مسکن مهر را دولت قبلی برنامه ریزی و سیاست گذاری کرد و مردم نیازمند مسکن، پول خود را هزینه کردند.

وی ادامه داد: در پروژه مسکن مهر، شهر جدید پرند نام و عنوان پایتخت مسکن مهر گرفت که معتقدم درست نبود، چرا که این هدف قبل از وجود امکانات در این شهر صورت گرفت، 100 هزار واحد مسکن مهر هدف بزرگی بود و مسوولیت بزرگی است که وزارت راه و شهرسازی و دیگر ارگان ها باید دنبال کنند، در این راستا فضای امروز پرند مطلوب نیست، مسکن مهر به دست دلال ها افتاده است، علاوه بر اینکه از مردم نیازمند پول گرفته شده ، پول هایی نیز از بیت المال هزینه شده است، باید به مشکلات این چنینی رسیدگی شود.

خطیب نماز جمعه پرند با تاکید بر اینکه باید توصیه ها و تذکرات رهبری در این خصوص از سوی دولت و مسوولان جدی گرفته شود، افزود: تذکر و توصیه رهبر انقلاب اسلامی در این خصوص به دولت و وزاری مربوط باعث شد تا مبالغ میلیاردی برای حل مشکلات موجود و تکمیل این پروژه عظیم اختصاص یابد که امیدواریم این معضل با توجه دولت در همه بخش های مسکن مهر بر طرف شود.

دولتمردان درخصوص تذکر و توصیه رهبری اهتمام ویژه داشته باشند

 خدیری با اشاره به مشکلات موجود در بخش های مختلف مسکن مهر اضافه کرد: مسکن مهر پرند با مشکل فضای سبز، آموزشی و فرهنگی، بهداشتی درمانی، مساجد، مترو، ایاب و ذهاب و ... مواجه است، چرا باید برای 100 هزار واحد مسکن مهر 14 مسجد 300 متری در نظر گرفته شود، چرا نباید مدارس همزمان با تحویل مسکن آماده شوند، بنابراین درخصوص تذکر و توصیه رهبری دولتمردان اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه پرند با توجه به یکی دیگر از محورهای سخنان رهبری در دیدار هیات دولت گفت: ایشان به مساله فتنه اشاره فرمودند و تاکید کردند که مسئله فتنه و فتنه گران از مسائل مهم و از خطوط قرمز است، برخی باید پیام ارزشمند استیضاح وزیرعلوم را بگیرند و کسانی که می خواستند مسایل فتنه را به فراموشی بسپارند رهبری فرمودند فتنه خط قرمز ماست و طبیعا این ملت هر مسئولی در هر پله ای، دل به فتنه گران ببندد، او را تحمل نخواهند کرد.

اطعام و تکریم یتیمان سرور و شادمانی اخروی دارد

امام جمعه پرند در بخش دیگری از سخنان خود درباره نوشته های هشت در بهشت با اشاره به دومین در بهشت و آنچه بالای آن نوشته شده از قول پیامبر اعظم(ص) گفت: ایشان فرمودند، بالای در دوم بهشت نوشته شده است که برای هر چیزی راهی وجود دارد و راه سرور و شادی انسان مومن در روز قیامت 4 چیز است که اول آن یتیم نوازی و تکریم یتیمان، دوم دستگیری از خانواده های بی سرپرست، سوم دغدغه برای حل مشکلات مردم و چهارم دلجویی از مسکینان و فقرا بوده که باعث سرور انسان در آخرت و قیامت است.

وی در توضیح موضوع سرور و شادمانی، آن را به دو نوع تقسیم کرد و گفت: نوع اول سرور دنیوی و مورد تایید دین و پیامبر ماست و آن، کسانی هستند که ساعاتی از زندگانی خود را به شادمانی حلال و مشروع اختصاص می دهند و حضرت محمد بن عبدالله در این خصوص می فرمایند: من کسی هستم که اهل مزاح و شوخی ام. در مزاح باید طرف مقابل و همچنین ساعت و موقعیت شوخی را بشناسیم و آنچه مورد شوخی است گناه و معصیت (تهمت و مسخره کردن)نباشد.

خدیری سرور نوع دوم را شادمانی و سرور اخروی و روز قیامت عنوان کرد و با تشریح روایات و آیاتی از قرآن در سوره انسان افزود: اطعام و تکریم یتیمان و اسرا فقط به خاطر خدا و در راه او برای گرفتن ثواب از نوع سرور اخروی است و این افراد در روز قیامت مسرور هستند، چنانچه حضرت فاطمه زهرا(س) غذای خود در ماه رمضان را به نیازمندان اعطا می کرد و پیامبر(ص) یتیمان را تکریم می کردند.

ایران، قم و خراسان را نداشت امروز از انقلاب اسلامی خبری نبود

خطیب نماز جمعه پرند میلاد ثامن الحجج حضرت امام علی بن موسی الرضا را به همه هم میهنان و ایرانیان به عنوان میزبان آن امام همام تبریک گفت و اظهار داشت: خداوند ایشان را عالم آل محمد(ص) قرار داد، کسانی که امام رضایی هستند اهل دوران غیبت و انتظار هستند و اگر از قرآن و عترت خوب استفاده کنند، می توانند انسان خوبی باشند، سفره مادی و معنوی این کشور مدیون امام رضاست امیدواریم که حق آن امام را ادا کنیم و مورد لطف ایشان قرار بگیریم، به جرات می توان گفت که اگر ایران قم و خراسان را نداشت امروز از انقلاب اسلامی خبری نبود.

وی شهادت شهید محراب آیت الله مدنی، آیت الله قدوسی و دستجردی را تسلیت گفت و با درود به روح پاک امام و شهدا سالروز واقعه 17 شهریور قیام خونین و تاریخی و کشتار بی رحمانه جمع کثیری از مردم در دفاع از امام و انقلاب در سال 57 را گرامی داشت و گفت: این خون ها و خون همه شهدا زمینه ساز انقلاب اسلامی و رمز ماندگاری این انقلاب است


ساخت و ساز غیرمجاز در شهر گلستان

استانها > مرکز > تهران
نعمت زاده تاکید کرد:
ساخت و ساز غیرمجاز در شهر گلستان بهارستان ریشه کن می شود
بهارستان - خبرگزاری مهر: شهردار گلستان از توابع شهرستان بهارستان کنترل و ریشه کن کردن ساخت و سازهای غیر مجاز را امری ضروری دانست و تاکید کرد: این مهم در اولویت اقدامات شهرداری گلستان قرار دارد و با متخلفان بدون هیچگونه اغماضی برخورد خواهد شد.

اسماعیل نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در زمینه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز اظهار داشت: پدیده ساخت و ساز غیر مجاز به عنوان یک معضل و آسیب جدی در شهرها به شمار می رود که بیشترین لطمه و صدمه را به ساختار شهری وارد می آورد و موجب رشد سکونتگاه های غیرمجاز و حاشیه ای شهر، عدم تناسب سرانه ها و.... می شود.

این مسئول خطاب به متخلفین هشدار داد: عوامل شهرداری گلستان بدون هیچگونه اغماض و در چارچوب قوانین موجود با متخفلین این حوزه برخورد خواهد کرد البته برای اجرای این طرح ضربتی نیازمند همکاری دستگاه های قضایی، انتظامی و همراهی  اعضای شورای شهر هستیم  تا بتوان شهر گلستان را از لوث وجود متخلفین پاک کنیم.

وی با اشاره به برخی قوانین بازدارنده در این حوزه افزود: اعمال دقیق قوانین و مقررات کمیسیون ماده صد شهرداری ها نقش بسزایی در پیشگیری از بروز این معضلات شهری ایفا می کند که شهرداری در این راستا مصمم است چراکه کمیسیون ماده صد با هماهنگی بیشتر و تصمیمات اصولی تر شهرداری را در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و ساختن شهری زیبا و اصولی یاری می کند.

شهردار گلستان عنوان کرد: آسیب شناسی مدیران شهری در خصوص ساخت و سازهای غیر اصولی از مهمترین و اولویت دارترین وظایف مدیریت شهری است که این مهم از طریق برنامه ریزی های وسیع و کلان از جمله فعالیت کمیسیون ماده 100 محقق می شود.

نعمت زاده همچنین با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ شهرنشینی متذکر شد: می توان با  اجرای صحیح برخی قوانین نسبت به ساخت شهری زیبا و شکوفا و نیز تبعات ساخت و ساز غیر قانونی به فرهنگ سازی پرداخت که این اقدام می تواند در نوع خود اثر گذار باشد.

وی هدف از اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص ساخت و سازهای غیر قانونی را مهم دانست و با تأکید بر ضرورت ارتقای ضریب امنیت زندگی شهروندان خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات قانونی با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و فاقد استحکام همچنین برخورد با متخلفان ساختمانی در قالب اعمال قوانین و مقررات صورت می گیرد.


هلاکت سرکرده گروه تروریستی الشباب سومالی

 

بین الملل > آفریقا و خاورمیانه
هلاکت سرکرده گروه تروریستی الشباب سومالی
وزارت دفاع آمریکا از هلاکت سرکرده گروه تروریستی الشباب سومالی در جریان حملات هوایی آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع،  وزارت دفاع آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که "احمد عبدی غودانی" معروف به "مختار ابو زبیر" سرکرده گروه تروریستی الشباب در سومالی در جریان حملات هوایی آمریکا به خودروی حامل وی، در روزهای اخیر به هلاکت رسیده است.

بر اساس این بیانیه هلاکت غودانی و محو شدن وی از عرصه میدانی بمثابه یک ضربه سهمگین برای این گروه تروریستی محسوب می شود.

آمریکا پیشتر به کسی که به کشتن غودانی کمک کند جایزه ای به مبلغ 7 میلیون دلار تعیین کرده بود.

دولت سومالی به دنبال کشته شدن سرکرده الشباب و احتمال انتقام گیری این گروه حالت آماده باش اعلام کرده است.


تلاش روحانی برای تسویه بدهی دولت به بانک ها با روش احمدی نژاد

سیاسی > مجلس
فولادگر با مهر مطرح کرد:
تلاش روحانی برای تسویه بدهی دولت به بانک ها با روش احمدی نژاد
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از تلاش دولت روحانی برای تسویه بدهی دولت به بانک ها با روش دولت احمدی نژاد در تسعیر قیمت ارز خبر داد و گفت: دولت در ماده ای از لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر، تسعیر 40 هزار میلیاردی قیمت ارز برای تسویه بدهی دولت به بانک ها را پیش بینی کرده است.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور در این کمیسیون گفت: کارگروه بررسی این لایحه از هفته جاری با حضور کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس آغاز به کار کرده است، هفته آینده هم اعضای کمیسیون با حضور در مشهد مقدس در سه جلسه کاری بررسی این لایحه را آغاز خواهند کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقادات جدی که در مورد متن این لایحه وجود دارد گفت: این لایحه شامل همه مواردی که برای خروج از رکود باید انجام شود، نیست و فقط در راستای ارتقای نظام مالی کشور و حل مشکل سرمایه بانک ها تنظیم گردیده است در حالی که باید حمایت از تولید ملی سرلوحه این لایحه قرار داشته باشد.

وی با اشاره به ماده ای از این لایحه که در صدد تسویه بدهی های دولت به بانک مرکزی است گفت: در پایان دولت دهم احمدی نژاد قصد داشت از طریق تسعیر قیمت ارز بدهی های دولت به بانک مرکزی را تسویه کند که مجلس مخالفت کرد.

وی ادامه داد: دولت دهم قصد داشت با کسب در آمد 74 هزار میلیارد تومانی از محل تسعیر قیمت ارز با مصوبه دولت این کار را بکند و دولت یازدهم تلاش دارد با کسب مجوز از مجلس با اخذ در آمدی 40 هزار میلیارد تومانی از این محل بدهی هیا خود به بانک مرکزی را تسویه کند.

نماینده مردم اصفهان گفت: کمیسیون های مختلف مجلس پیش از ارائه این لایحه ، طرحی را برای حمایت از تولید ملی و همچنین خروج از رکود آماده کرده بودند که به لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی اضافه خواهد شد. قرار بود دولت خودش این مواد را در لایحه بیاورد که متاسفانه نیاورد بنابر این کمیسیون ویژه خودش این مواد را به لایحه اضافه خواهد کرد.

به گزارش مهر بر اساس ماده 24 لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور به منظور اصلاح صورتهای مالی بانکها و تنظیم روابط مالی آنها با بانک  مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد شرایط لازم برای افزایش توان تأمین مالی واحدهای تولید به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اجازه داده می شود از محل حساب مازاد حاصل از ارزیابی خالص دارایی­های خارجی پس از تأمین تفاوت ریالی تعهدات ارزی قطعی با نرخ مرجع، ناشی از واردات کالاها و خدمات تا پایان سال 1391 باقیمانده را حداکثر به میزان چهارصد هزار میلیارد (000ر000ر000ر000ر400) ریال به مصرف تسویه مطالبات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از دولت و بانکهای دولتی و مطالبات بانکها از دولت که تا پایان سال 1392 ایجاد شده­ اند، برساند. نحوه تخصیص و تسویه مطالبات مذکور توسط کارگروهی مرکب از رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزیر اموراقتصادی و دارایی و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور تعیین خواهد شد


آمار فروش چند فیلم روی پرده

 

فرهنگ و هنر > سینمای ایران
آمار فروش چند فیلم روی پرده/ «شهر موشها 2» رکورددار است
فیلم سینمایی «شهر موشها 2» به کارگردانی مرضیه برومند در صدر فروش این روزهای سینمای ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «شهر موشها 2» به کارگردانی مرضیه برومند بعد از گذشت 10 روز با فروش کلی یک میلیارد و 850 میلیون تومان در صدر جدول فروش سینما قرار گرفت.

فیلم سینمایی «شهر موشها 2» به کارگردانی مرضیه برومند بعد از گذشت 10 روز به فروش کلی یک میلیارد و 850 میلیون تومان رسید.

این فیلم سینمایی در تهران یک میلیارد و 220 میلیون تومان و  در شهرستان ها 630 میلیون تومان فروخت. «شهر موش ها 2» در حال حاضر در 55 سالن در حال اکران است.

در این فیلم سینمایی شخصیت های قدیمی آن مانند کپل، نارنجی، دم دراز، عینکی و ... بزرگ شده اند، تشکیل خانواده داده و درگیر زندگی روزمره هستند. در این میان «اسمش رو نبر» دوباره به شهر آنها حمله می کند و این بار بچه ها هستند که از شهر محافظت می کنند.

و اما فیلم سینمایی «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی نیز تا پایان جمعه 14 شهریور ماه، بعد از گذشت 40 روز از نمایش به فروش کلی یک میلیارد و 700 میلیون تومان رسید. این فیلم سینمایی در تهران یک میلیارد و 100 میلیون تومان و در شهرستان ها 600 میلیون تومان فروخت. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون ساعد سهیلی، رضا عطاران، فرهاد اصلانی، جمشید هاشم پور، شهرام حقیقت دوست، جواد عزتی، شقایق فراهانی، اندیشه فولادوند حضور دارند.

«کلاشینکف» در مورد جوان سربازی است که خواهرش مورد آزار و اذیت افرادی ناشناسی قرار می‌گیرد و وی با شنیدن این خبر با سلاح کلاشنیکفی که به منظور حفاظت از یک بانک تحویل وی داده شده است، ترک پست کرده و به منظور انتقام‌گیری از این افراد، در پی آنها می‌شود.

فیلم سینمایی «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران نیز به فروش کلی 3 میلیارد و 115 میلیون تومان بعد از گذشت 56 روز دست یافت. این فیلم سینمایی در تهران یک میلیارد و 865 میلیون تومان و در شهرستان ها یک میلیارد و 250 میلیون تومان فروخت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک عاشق سینما برای ملاقات با یکی از کارگردان های معروف جهان (استیون اسپیلبرگ) خود را در ایام برگزاری جشنواره کن به آنجا میرساند....

رضا عطاران، جمال هاشمی، علی سرتیپی، سوسن پرور مارک انصاری، امیر نوری و ... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

آمار فروش فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی تنها تا پایان روز پنجشنبه 13 شهریور ماه آماده بود. فروش فیلم «امروز» فروش فیلم «امروز» در تهران به 841 میلیون و در شهرستانها به 250 میلیون تومان رسیده است. فروش روز پنجشنبه 13 شهریور این فیلم فقط در تهران 222 میلیون تومان بوده است. همچنین این فیلم در شهرستانها به فروشی معادل 250 میلیون تومان رسیده است. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، مریم توکلی، گیتی قاسمی و ... حضور دارند.

فیلم «امروز» به صورت همزمان در 13 سینما در تهران و 13 سینما در شهرستان اکران شده است.

در خلاصه داستان «امروز» آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار، در پایان یک روز کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظار اوست


آمار فروش چند فیلم روی پرده

 

فرهنگ و هنر > سینمای ایران
آمار فروش چند فیلم روی پرده/ «شهر موشها 2» رکورددار است
فیلم سینمایی «شهر موشها 2» به کارگردانی مرضیه برومند در صدر فروش این روزهای سینمای ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «شهر موشها 2» به کارگردانی مرضیه برومند بعد از گذشت 10 روز با فروش کلی یک میلیارد و 850 میلیون تومان در صدر جدول فروش سینما قرار گرفت.

فیلم سینمایی «شهر موشها 2» به کارگردانی مرضیه برومند بعد از گذشت 10 روز به فروش کلی یک میلیارد و 850 میلیون تومان رسید.

این فیلم سینمایی در تهران یک میلیارد و 220 میلیون تومان و  در شهرستان ها 630 میلیون تومان فروخت. «شهر موش ها 2» در حال حاضر در 55 سالن در حال اکران است.

در این فیلم سینمایی شخصیت های قدیمی آن مانند کپل، نارنجی، دم دراز، عینکی و ... بزرگ شده اند، تشکیل خانواده داده و درگیر زندگی روزمره هستند. در این میان «اسمش رو نبر» دوباره به شهر آنها حمله می کند و این بار بچه ها هستند که از شهر محافظت می کنند.

و اما فیلم سینمایی «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی نیز تا پایان جمعه 14 شهریور ماه، بعد از گذشت 40 روز از نمایش به فروش کلی یک میلیارد و 700 میلیون تومان رسید. این فیلم سینمایی در تهران یک میلیارد و 100 میلیون تومان و در شهرستان ها 600 میلیون تومان فروخت. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون ساعد سهیلی، رضا عطاران، فرهاد اصلانی، جمشید هاشم پور، شهرام حقیقت دوست، جواد عزتی، شقایق فراهانی، اندیشه فولادوند حضور دارند.

«کلاشینکف» در مورد جوان سربازی است که خواهرش مورد آزار و اذیت افرادی ناشناسی قرار می‌گیرد و وی با شنیدن این خبر با سلاح کلاشنیکفی که به منظور حفاظت از یک بانک تحویل وی داده شده است، ترک پست کرده و به منظور انتقام‌گیری از این افراد، در پی آنها می‌شود.

فیلم سینمایی «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران نیز به فروش کلی 3 میلیارد و 115 میلیون تومان بعد از گذشت 56 روز دست یافت. این فیلم سینمایی در تهران یک میلیارد و 865 میلیون تومان و در شهرستان ها یک میلیارد و 250 میلیون تومان فروخت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک عاشق سینما برای ملاقات با یکی از کارگردان های معروف جهان (استیون اسپیلبرگ) خود را در ایام برگزاری جشنواره کن به آنجا میرساند....

رضا عطاران، جمال هاشمی، علی سرتیپی، سوسن پرور مارک انصاری، امیر نوری و ... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

آمار فروش فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی تنها تا پایان روز پنجشنبه 13 شهریور ماه آماده بود. فروش فیلم «امروز» فروش فیلم «امروز» در تهران به 841 میلیون و در شهرستانها به 250 میلیون تومان رسیده است. فروش روز پنجشنبه 13 شهریور این فیلم فقط در تهران 222 میلیون تومان بوده است. همچنین این فیلم در شهرستانها به فروشی معادل 250 میلیون تومان رسیده است. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، مریم توکلی، گیتی قاسمی و ... حضور دارند.

فیلم «امروز» به صورت همزمان در 13 سینما در تهران و 13 سینما در شهرستان اکران شده است.

در خلاصه داستان «امروز» آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار، در پایان یک روز کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظار اوست