سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسبان نخستین روزنامه گردشگری ایران ویژه نامه شهر جدید پردیس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

در سالروز میلاد علمدار کربلا انجام شد

در سالروز میلاد علمدار کربلا انجام شد
دیدار نمایندگان رهبرمعظم انقلاب با 3 جانباز سرافراز در دماوند

نمایندگان رهبر معظم انقلاب در سالروز میلاد علمدار کربلا با سه جانباز سرافراز شهرستان دماوند دیدار و مشکلات آنها را بررسی کردند.

خبرگزاری فارس: دیدار نمایندگان رهبرمعظم انقلاب با 3 جانباز سرافراز در دماوند

حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی در حاشیه برگزاری این بازدید‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به مناسبت سالروز میلاد فرخنده بزرگ جانباز کربلای معلی طرحی را به پیشنهاد بزرگ جانباز کربلای ایران، مقام معظم رهبری برای تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان دماوند اجرا کردیم.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه این طرح با عنوان «علمداران» انجام شد، افزود: طرح علمداران از سال‌های گذشته بنابر فرمایش مقام معظم رهبری به صورت منظم برگزار می‌شود.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه طرح دیدار با جانبازان در مرکز تهران از طریق نمایندگان مستقیم انجام می‌شود، تصریح کرد: در شهرستان‌ها نیز ائمه جمعه به نمایندگی از مقام معظم رهبری آن را انجام می‌دهند.

علاءالدینی گفت: در هر شهرستانی نمایندگان مقام معظم رهبری به صورت نمادین برای دل‌جویی و یادآوری خدمات و تلاش‌های جانبازان به همراهی برخی از مسئولان به دیدار خانواده‌های جانبازان می‌روند.

وی ادامه داد: به همین منظور، در شهرستان دماوند با محمد فرجی جانباز 70 درصد، حمید آقارضایی جانباز 60 درصد و مجید رستگار جانباز 60 درصد دیدار و مشکلات آنها بررسی شد.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه جانبازان صحبت‌های جالب توجهی را در دیدارها بیان کردند، افزود: در دیدار با مجید رستگار؛ این جانباز سرافراز می‌گفت که اکنون آمادگی مبارزه با داعش را دارم که توفیقی به دست نیاوردم.

علاءالدینی با اشاره به اینکه فرجی از جانبازان دیگر دماوند علاقه زیادی به دیدار با مقام معظم رهبری داشت، اضافه کرد: همچنین آقارضایی نیز برای سلامتی و طول عمر با برکت معظم‌له دعا کرد.